Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Балканското разрастване на "Спиди"

Куриерската компания ще предлага единни цени между България, Гърция и Румъния. Компанията работи и за мрежа в Турция

Изпълнителният директор на "Спиди" Валери Мектупчиян (крайният вдясно) обяви плановете си за развитие по време на дарение от български и френски книги за училища заедно с президента на GeoPost Пол-Мари Шаван (вторият вдясно), френския посланик Ксавие Лапер дьо Кабан (втори отляво) и зам.-министър Боил Банов (крайният отляво)
Изпълнителният директор на "Спиди" Валери Мектупчиян (крайният вдясно) обяви плановете си за развитие по време на дарение от български и френски книги за училища заедно с президента на GeoPost Пол-Мари Шаван (вторият вдясно), френския посланик Ксавие Лапер дьо Кабан (втори отляво) и зам.-министър Боил Банов (крайният отляво)
Изпълнителният директор на "Спиди" Валери Мектупчиян (крайният вдясно) обяви плановете си за развитие по време на дарение от български и френски книги за училища заедно с президента на GeoPost Пол-Мари Шаван (вторият вдясно), френския посланик Ксавие Лапер дьо Кабан (втори отляво) и зам.-министър Боил Банов (крайният отляво)
Изпълнителният директор на "Спиди" Валери Мектупчиян (крайният вдясно) обяви плановете си за развитие по време на дарение от български и френски книги за училища заедно с президента на GeoPost Пол-Мари Шаван (вторият вдясно), френския посланик Ксавие Лапер дьо Кабан (втори отляво) и зам.-министър Боил Банов (крайният отляво)
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

GeoPost смята да развива бизнеса си във всички държави от Централна и Източна Европа.

Българската куриерска компания "Спиди" ще работи за развитие на мрежа в Турция, а до няколко дни ще започне и да предлага услуги с една цена между България, Гърция и Румъния. Това съобщи изпълнителният директор на компанията Валери Мектупчиян. Досега "Спиди" предлагаше еднакви цени за пратки от и до България и Румъния. Сега вече ще бъде включена и Гърция. Друга важна нова услуга е партньорството с една от най-големите палетни мрежи в Европа – Palletways. Така от юли офисите на "Спиди" ще предлагат на клиентите си директен превоз на палетни пратки до всяка държава на Европа. Очакванията на мениджърите са палетните доставки да помогнат още повече за добри резултати и развитие на регионалния бизнес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mondiana avatar :-|
    Мондиана
    • - 11
    • + 12

    Отдавна имам опит със Спиди и са ми направили много добро впечатление с организацията си и качеството на услугата си. Дотам, че да се усъмня, че са българска фирма, та ги проверявах в търговския регистър :)

    Нередност?
  • 2
    destino avatar :-P
    destino
    • + 9

    [quote#1:"Мондиана"] много добро впечатление с организацията си и качеството на услугата си. [/quote]
    Че имат визия, имат.
    Че правят нещо, правят.
    Че са малко над българските стандарти, са.
    (например с купуването на ел. пикапчетата, че въведоха една тарифа за румъния и т.н.)

    Но чак пък да проверявате в търговския регистър е малко прекалено.
    Ще ми бъде изключително интересно и приятно, ако споделите, с какво толкова са ви впечатлили, но с повече конкретика.

    Ако си оправят тарифата и градацията за пратки за други европейски страни, ще са супер.

    Щото сега тарифата им е нещо от сорта(това е пример):

    Доставка до Франция
    0,5кг 41,66лв
    5кг 46,46лв
    10кг 50,06лв
    31,5кг 54,86лв

    Нередност?
  • 3
    twelve avatar :-?
    Коки
    • - 2
    • + 2

    Е така се развива бизнес! Чак невероятно звучи цената Варна-София да е като Полски Тръмбеш - Атина....

    Нередност?
  • 4
    trakerbg avatar :-P
    TrakerBG
    • + 12

    Технополис работят с тях. Поръчах си бойлер преди две седмици, който дойде СМАЧКАН. От Технополис любезно ми обясниха, че е трябвало да отворя кашона с бойлера НА МЯСТО в офиса на Спийди, за да се уверя, че е наред. Може би трябваше да помоля и за контакт шуко, меки връзки и 80 литра водица, все пак е "отвори, преди да платиш".
    Та, оттук насетне - сбогом на Технополис, сбогом и на Спийди. Да се разберат кой е по-калпав в услугите си, аз съм ги похвалил пред всичките си приятели. Успех с превозите към/от чужбина!

    Нередност?
  • 5
    tj avatar :-|
    Kiro
    • + 5

    Пълни мошеници!
    Какво ме интересува какви са им колите, когато си нямат ама въобще никаква идея как се работи с клиенти!
    отговарят на рекламации само ако са до 10 лева - принцип. Всичко друго го удавят във формална кореспонденция - не сте дали точен адрес; ама ние сме го доставили на съседа ви; ама вие наистина ли сте сигурни, че рекламацията ви трябва да е за тия 120 лева, ... И така докато се откажеш.
    И не разбират идиотите, че като си спести 200 лева сега, те губят от пропуснати ползи много повече във времето.
    Преди около години търсеха шеф Работа с клиенти. На два пъти пускаха обявата, сигурно дават смешни пари и няма кого да хванат за тази работа

    Нередност?
  • 6
    tj avatar :-|
    Kiro
    • + 8

    Ето ви и нещо друго показателно - преди 2-3 години имаше такава статия за Загорка. И естествено коментари +/-. Още първия ден се включи Маркетинг мениджъра на Загорка, и започна да отговаря на коментиращите, ама не просташки (ти па кво разбираш от бира), а по същество, с Професионализъм.
    А тия от Спиди АД какво? За 26 часа и половина - два анонимни коментара в тяхна полза ;)

    Нередност?
  • 7
    mondiana avatar :-|
    Мондиана
    • - 4

    [quote#2:"destino"]Ще ми бъде изключително интересно и приятно, ако споделите, с какво толкова са ви впечатлили, но с повече конкретика. [/quote]
    С това, че са абсолютно точни във всички елементи на обслужването и че спазват стриктно практики и последователности от обаждането по телефона до превеждането на пари по сметка. Служителите им са обучени, вежливи, без да са се лигавят. Създават ми усещане за сигурност. Какво повече да искам. Работят като западна фирма.
    Използвах един път услугите на друга фирма, излъгаха ме, че могат да свършат нещо, което не свършиха.

    Нередност?
  • 8
    mondiana avatar :-|
    Мондиана
    • - 3

    [quote#6:"Kiro"]А тия от Спиди АД какво? За 26 часа и половина - два анонимни коментара в тяхна полза ;) [/quote]
    Ваша си работа, можете да мислите, че работя там. Естествено, че като съм анонимна не мога да докажа обратното. Просто се изказах в тяхна полза, защото почти всичко у нас ме отчайва и като видя нещо свястно - фирма или просто качествен човек, се изпълвам с радост.

    Нередност?
Нов коментар