General Motors е отхвърлил предложението на Fiat Chrysler да се слеят
Серджио Маркионе обяви, че може да се обърне към технологични компании от Силициевата долина за потенциално партньорство.
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Главният изпълнителен директор на Fiat Chrysler Серджио Маркионе е предложил в електронно писмо до своя колега от General Motors Мари Бара двата автомобилни производителя да се слеят. Офертата е била изпратена през март, но е била отхвърлена, пише New York Times. В писмото Маркионе излага подробно тезата, че световната автоиндустрия трябва да се консолидира и така да се спестят много пари. Според негови изчисления, ако двете компании се слеят, те ще могат да оптимизират милиарди долари разходи и да създадат истински автомобилен гигант.
Оптимизация на разходите
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Горното някой прочете ли го е, преди да го публикува? Йода говори по-разбираемо.
Случват се и пропуски ама това е в повече бе хора.
"По време на презентацията на Маркионе на 29 април той заяви, че ако традиционните автоконцерни игнорират неговото предупреждение, Google и Tesla, а наскоро и с представители на Google или някои от сегашните автопроизводители в доставчик или подизпълнител в изграждането на техни собствени коли. По модела, който работят в момента при продажбата на мобилни устройства като смартфони и таблети."
Ако наистина ТОЧНО ТОВА е казал е разбираемо защо шефът на ГМ е отказал сливане...
Според мен са минали "новината" през гугъл транслейт и ей го на резултата: професионална статия за 2 лв. :)
По жалка "статия" не бях чел тук!!!
Публикувано през m.capital.bg
По време на презентацията на Маркионе на 29 април той заяви, че ако традиционните автоконцерни игнорират неговото предупреждение, Google и Tesla, а наскоро и с представители на Google или някои от сегашните автопроизводители в доставчик или подизпълнител в изграждането на техни собствени коли."
Отдавна не се бях смял толкова много преди лягане. Благодаря, Капитал! :-D :-) :-D :-) :-D :-)
Публикувано през m.capital.bg
Лошо, Юлияне, лошо, Арнаудов...
На това статия ли му викаш...? Пълна излагация! #Извинисебе!
И на какво отгоре, драги капиталци, искате пари за онлайн абонамент? За подобна подигравка с аудитрията?
Няма да ви дам нито лев, а може и скоро съвсем да спра да ви чета.
Свестните писачи явно са емигрирали. А редакцията на Капитал удари дъното.
Лош мат'риал, лош...
маркионе, не знам защо изостави Европа и се пресели в САЩ.
Не знам и вече кой си купува Фиати. Не ги чувам да вадят нови модели, скапа се този производител ...
сега иска сливане, ама какво може да даде ...........
Извиняваме се на всички читатели. Получила се е техническа грешка при прехвърляне на статията от вътрешната система към сайта, при което е изчезнала голяма част от текста. Резултатът е нелепо звучащо и несвързано парче текст. Коригирали сме съдържанието на статията, ще се постараем да не се получават подобни грешки занапред.
До коментар [#1] от "mrvip":
До коментар [#2] от "johnniewalker":
До коментар [#3] от "xymax":
До коментар [#4] от "bondybg":
До коментар [#5] от "dow_jones":
До коментар [#6] от "КЛЮЧАРЪ":
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход