Dentsu Aegis Network придоби доставчика на софтуерни услуги и платформи eCommera
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Dentsu Aegis Network придоби доставчика на софтуерни услуги и платформи eCommera

Shutterstock

Dentsu Aegis Network придоби доставчика на софтуерни услуги и платформи eCommera

За купената компания работят 140 специалисти в България

11279 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Dentsu Aegis Network придоби доставчика на софтуерни услуги и платформи за електронна търговия eCommera, съобщиха от компанията. От купувача отказаха да уточнят пред "Капитал Daily" каква е стойността на сделката, но обясниха придобиването на eCommera с глобалната им стратегия да стъпят и да се развиват и на пазара за създаване на платформи за електронната търговия. Това е единайстата сделка на Dentsu от началото на годината (виж карето). eCommera е разработила и поддържа повече от 130 сайта за електронна търговия за свои клиенти в над 32 страни, а платформите й улесняват взимането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства

Базираната в Лондон eCommera и нейния екип от 275 служители, който включва 140 души от България, ще се присъедини към Isobar, глобалната дигитална агенция на Dentsu Aegis Network. Главният изпълнителен директор на eCommera Марк Фейгън ще бъде на пряко подчинение на Трейси де Груус, главен изпълнителен директор Великобритания и Ирландия на Dentsu Aegis Network. "В момент, когато променящите се очаквания на потребителите трансформират сектора на търговията, необходимостта от по-лесна интеграция на марката и нейните търговски канали  е от решаващо значение", коментира Де Груус.

В България Dentsu Aegis Network притежава и развива комуникационните агенции Carat и Vizeum, както и iProspect, специализирана в дигиталното представяне на своите клиенти. Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България, коментира в съобщението: "Трите основни източника на сила за Dentsu Aegis Network винаги са били идеите, които достигат отвъд въображението, предприемчивостта, която надминава очакванията, и технологията, която пресича границите на възможностите. Бизнес моделът ни успешно защитава всеки от тези принципи. Щастливи сме, че можем да ги споделим с eCommera на глобално и локално ниво."

Офисът на eCommera в София е най-големият в глобален мащаб със своите над 140 специалисти, отговарящи за разработване, тестване и поддръжката на решения за клиенти като Clarins, ASDA Direct, TM Lewin и House of Fraser.

Сделките на Denstu Aegis Network

30 януари – придобива мажоритарния дял в индийската дигитална агенция WATCondsult

4 февруари – мажоритарния дял в австралийската криейтив агенция BWM Group

16 февруари - придобива водещата дигитална агенция Soap Creative в Австралия

3 март - дигиталната маркетинг агенция Emerald във Виетнам

11 март - мажоритарния дял във водещата дигитална агенция Mindworks и създаването на Isobar и iProspect в Гърция

15 април - придобива Forbes Consulting Group, водеща компания за consumer insight в САЩ

20 април - придобива abaGada, агенция за digital performance, и създаването на iProspect в Израел

14 май -  John Brown Media, водеща глобална агенция за branded content

2 юни - Marketing Wizards, агенция за performance marketing в Полша и интегрирането й в iProspect

3 юни -  Flexmedia, водеща дигитална агенция в Тайланд и интегрирането й в iProspect

Dentsu Aegis Network придоби доставчика на софтуерни услуги и платформи за електронна търговия eCommera, съобщиха от компанията. От купувача отказаха да уточнят пред "Капитал Daily" каква е стойността на сделката, но обясниха придобиването на eCommera с глобалната им стратегия да стъпят и да се развиват и на пазара за създаване на платформи за електронната търговия. Това е единайстата сделка на Dentsu от началото на годината (виж карето). eCommera е разработила и поддържа повече от 130 сайта за електронна търговия за свои клиенти в над 32 страни, а платформите й улесняват взимането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства

Базираната в Лондон eCommera и нейния екип от 275 служители, който включва 140 души от България, ще се присъедини към Isobar, глобалната дигитална агенция на Dentsu Aegis Network. Главният изпълнителен директор на eCommera Марк Фейгън ще бъде на пряко подчинение на Трейси де Груус, главен изпълнителен директор Великобритания и Ирландия на Dentsu Aegis Network. "В момент, когато променящите се очаквания на потребителите трансформират сектора на търговията, необходимостта от по-лесна интеграция на марката и нейните търговски канали  е от решаващо значение", коментира Де Груус.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK