Продажбите на H&M в България са нараснали с над 30%

Ръстът на продажбите на групата през периода декември - май пък е повече от 20%

Компанията вече има 16 магазина у нас, след като само през 2014 г. откри пет представителства в страната, а през април пусна и онлайн магазин
Компанията вече има 16 магазина у нас, след като само през 2014 г. откри пет представителства в страната, а през април пусна и онлайн магазин
Компанията вече има 16 магазина у нас, след като само през 2014 г. откри пет представителства в страната, а през април пусна и онлайн магазин    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Компанията вече има 16 магазина у нас, след като само през 2014 г. откри пет представителства в страната, а през април пусна и онлайн магазин    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Веригата вече присъства в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Велико Търново, Плевен и Благоевград.

През първата финансова половина на 2015 г. (декември - май) продажбите на Hennes & Mauritz (H&M) в България са нараснали с над 30% спрямо същия период на предходната година и достигат 223 млн. крони - около 24.2 млн. евро (виж таблицата). Компанията вече има 16 магазина в страната, след като само през 2014 г. откри пет представителства у нас, а през април пусна и онлайн магазин. Новата интернет услуга предлага и продукти за дома от серията "H&M Home" за интериорен дизайн и декорации. Продажбите на групата и пазарният й дял в глобален мащаб също са се увеличили.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    izabell avatar :-|
    izabell
    • + 1

    Увеличението на приходите от акция ще окаже влияние и на пазарната цена на акциите;-)

    Нередност?
Нов коментар