Новите екстри на "Диема екстра"
След първото "преброяване" на спортните фенове "Нова броудкастинг груп" подготвя по-високи цели за тв операторите


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако има нещо, около което се обединяват всички участници на телевизионния пазар в България, то е, че зрителите в тази страна не са свикнали да плащат за това, което върви по екраните им. Или по-точно - свикнали са да плащат малко за всичко накуп.
Затова и всеки опит да бъдат накарани да извадят допълнителни пари е обречен да върви тежко. А понеже говорим за пазара с най-ниските цени за тв доставка в Европа (тоест общата "питка" за създателите на съдържание и разпространителите е малка), двете групи трудно постигат разбирателство помежду си. Добавете сега и факта, че от едната страна стоят две големи медийни компании (bTV и "Нова броудкастинг груп"), а от другата - малко на брой големи собственици на платени платформи и над 250 квартални и регионални такива, и картинката става кристално ясна - екшън без край.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Абе нали до сега ни убеждаваха, че без ЦСКА няма гледаемост, а те искат да лапат още :)
Спорно!
Нова ще пробва, но дали клиентите ще пробват?!?
Те по-добре да се приготвят за поне 10% спад на абонатите от следващия месец.
За инвестициите в спортен контент сметката е малко по различна:
5М за права + 2М за продукция = 7М за А-Група само. А от този сезон и мачовете на ЦСКА отиват в Канал 3 - те излъчват мачовете от В Група. А без ЦСКА няма да е същото като рейтинг. Английските мачове - още 6М. До тук станаха 13М. А има и още.
Според мен, проекта е на брутална загуба - около 10М. 1 година още този експеримент ще продължи. После "Wind of Change".
Ще има и отлив на абонати поради липсата на ЦСКА в А Група. Техните мачове бяха най-гледани миналата година.
Никак не съм съгласен с това:
Зрителите в тази страна не са свикнали да плащат за това, което върви по екраните им. Или по-точно - свикнали са да плащат малко за всичко накуп.
Имам над 90 канала, а реално гледам не повече от 5-10 от тях. Съгласен съм да плащам повече за тези 5-10 и да получавам по-качествено съдържание, но да НЕ плащам и получавам останалите 80-85!
Без ЦСКА, не клиентите-абонати, а БФС+НоваТВ би трябвало да плащат на тези абонатите за да им гледат продукцията наречена А футболна група. За всичко останало има алтернативен източник на спортно съдържание - интернет видео стрийминг.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.