КЗК проверява "Чипита" за рекламата на 7 days Pizzeti
Поводът е, че клипът на компанията би могъл да въвежда заблуда за произхода на продукта
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) се самосезира и образува производство срещу "Чипита България". Антимонополният орган ще проверява дали рекламният клип за най-новия продукт на компанията - 7 days Pizzeti, нарушава разпоредбите на Закона за защита на конкуренцията, забраняващи заблуждаващата реклама, става ясно от съобщение на регулатора.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
Голяма драма. Те и брускетите се произвеждат в Шумен, ама какво от това? Всяка реклама заблуждава малко или много, точно това е естеството на рекламата.
До коментар [#1] от "orbit":
Тъкмо и аз щях да пиша за Брускети Марети, но видях в статията - тях са ги глобили вече. Това добре, но нищо в техния дизайн не се е променило и те все още "изглеждат" италиански - трябва да се вгледаш в дребния шрифт, за да видиш че се произвеждат от българска компания в Шумен. Същото важи и за останалите глобени продукти. Така че според мен фирмите имат едно наум за тези глоби, но в дългосрочен план ползите явно са по-големи.
Има и супер елементарна грешка в Английския текст на рекламата ))
Публикувано през m.capital.bg
Най-абсурдното досега изпъленение на тази безсмислена комисия. Всеки с елементарни познания в областта ще се сети за този случай
r-not-giving-him-a-harrier-jet/
http://www.cbsnews.com/news/1996-man-sues-pepsi-fo
и ще отсъди, че е безсмислено да се обвиняват рекламистите, че заблуждават, точно колкото е безсмислено да изпиеш един Ред Бул и да съдиш компанията, че не са ти пораснали крила. Предполага се, че публиката е с минимума коефициент на интелигентност, за да отсее шегата от истината.
До коментар [#4] от "mmiu":
аз същото си помислих. явно грехът на рекламата е, че предпоставя твърде много чувство за хумор, което, както е всеизвестно, е в пряка зависимост от интелигентността.
Кога КЗК ще започне да се занимава с истинските проблеми на конкуренцията в България и ще спре да работи по поръчка?
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#5] от "abdelhaqq":
Шегуваш се, нали? Речта на "героя" от рекламата е като на умствено изостанал. Всеки път като я слушам, имам чувството, че ми загиват няколко мозъчни клетки. Дори вече я намалявам или сменям канала.
Убеден бях, че има хора, които я харесват, но чак така....излиза, че само високо интелигентни хора я харесват....кажи, че се шегуваш, моля....или че ти си автора на рекламата и затова твърдиш такива неща.....
До коментар [#7] от "Димитър":
не, не се шегувам, защото...нямам чувство за хумор :D всъщност съм от КЗ К :D
доста тъпа причина за проверка - то веднъж да се пусне неква по-оригинална реклама
еххх КЗК - а колко смислени неща можеше да свършите
По принцип не гледам българска телевизия. Но без да искам видях рекламата. Толкова глупава реклама и един ненормален не би създал.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.