Дон Пепърс: Клиентите вече са най-големият нематериален актив на фирмите

Съоснователят на консултантската фирма Peppers & Rogers Group пред в. "Капитал Daily"

Дон Пепърс е световноизвестен експерт в изготвянето на стратегии, фокусирани около връзката между бизнеса и потребителите. Той е съосновател и водещ партньор в консултантската фирма Peppers&Rogers Group. Обявен от Института за стратегически промени на Accenture за един от 50-те "най-важни бизнес визионери" в момента, а от британският вестник Times - за един от 50-те бизнес "мозъка" в света, Пепърс е автор на редица книги за клиентски ориентирани бизнес стратегии. Той повече от 20 години съветва компании като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, GM и др. Той беше в София за Втората годишна аутсорсинг конференция, където говори за възхода на технологиите в бизнеса


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар