Дон Пепърс: Клиентите вече са най-големият нематериален актив на фирмите
Съоснователят на консултантската фирма Peppers & Rogers Group пред в. "Капитал Daily"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Дон Пепърс е световноизвестен експерт в изготвянето на стратегии, фокусирани около връзката между бизнеса и потребителите. Той е съосновател и водещ партньор в консултантската фирма Peppers&Rogers Group. Обявен от Института за стратегически промени на Accenture за един от 50-те "най-важни бизнес визионери" в момента, а от британският вестник Times - за един от 50-те бизнес "мозъка" в света, Пепърс е автор на редица книги за клиентски ориентирани бизнес стратегии. Той повече от 20 години съветва компании като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, GM и др. Той беше в София за Втората годишна аутсорсинг конференция, където говори за възхода на технологиите в бизнеса
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.