Хладното време се отрази на представянето на Marks & Spencer

Намаляване на температурите с 1 градус през пролетно-летния сезон свива продажбите с 1% на пазара на облекло

Бизнесът на британският ритейлър Marks & Spencer (M&S) се е свил на Острова през последното тримесечие, пише вестник Telegraph. Като основни причини за това се посочват хладното време, което забави покупките на пролетни и летни дрехи, както и недостатъчно ефективната според някои анализатори програма за преструктуриране на дейността от изпълнителния директор Марк Боланд.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал