🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Mazda подобрява представянето си в Азия и Европа

Продажбите на японската компания са се увеличили със 17% в Китай за първите шест месеца на годината

Петият по големина японски производител си е поставил за цел да развие спортните си модели.
Петият по големина японски производител си е поставил за цел да развие спортните си модели.
Петият по големина японски производител си е поставил за цел да развие спортните си модели.    ©  Reuters
Петият по големина японски производител си е поставил за цел да развие спортните си модели.    ©  Reuters
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Японската компания Mazda е подобрила значително представянето си през тази година в Азия и Европа. Продажбите на вътрешния пазар за първите пет месеца на годината са нараснали с 10.1%, а само през май увеличението е било 40.1%. На европейския пазар компанията отбелязва десето поредно тримесечие на ръст, като пласираните автомобили са с 13% повече на годишна база.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар