Mazda подобрява представянето си в Азия и Европа
Продажбите на японската компания са се увеличили със 17% в Китай за първите шест месеца на годината


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Японската компания Mazda е подобрила значително представянето си през тази година в Азия и Европа. Продажбите на вътрешния пазар за първите пет месеца на годината са нараснали с 10.1%, а само през май увеличението е било 40.1%. На европейския пазар компанията отбелязва десето поредно тримесечие на ръст, като пласираните автомобили са с 13% повече на годишна база.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.