Държавните жп компании пак са на минус
Субсидиите от бюджета растат, докато прихдите падат, а загубите се трупат
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Двата държавни жп гиганта - "Български държавни железници" и Национална компания "Железопътна инфраструктура"(НКЖИ), продължават да работят на загуба. И докато през първото полугодие тя поне леко намалява при превозвача, при инфраструктурното дружество минусът расте. Падат и приходите. При двете дъщерни дружества на БДЖ тенденцията е противоположна - товарните превози са намалели с 2.6%, а постъпленията при пътническите се увеличават почти незабележимо. Това са тенденциите, които се очертават от публикуваните отчети за шестмесечието.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
бдж се води към умишлен фалит за да бъде разграбено и унищожено от владимир владимиров - комсомолския секретар по времето на жан виденов
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.