"Животът ми се промени"

Лотарийните компании печелят потребители и с агресивни маркетинг и реклама

Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри
Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри
Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри    ©  Капитал
Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри    ©  Капитал

"След предаването вече много повече се обичаме, много по-щастливи сме и сме уверени, че бъдещето ще бъде много по-хубаво у нас", казва младата жена с усмивка до уши и камерата проследява как съпругът й я целува срамежливо. Семейство Аргирови от Ямбол са поредната двойка, която изгрява на екрана като постер на благоденствието, което носи лотарията. Те са участвали в предаване на "Националната лотария" по Нова телевизия и са спечелили 34 хиляди лева, които ще им послужат като вноска за ново жилище.

Бизнес моделът на лотарийните игри е построен върху внушението, че от тях се печели. А основната цел на рекламата им е да те накара да играеш. Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри. Причините за това са няколко. Те дават възможност на компаниите да присъстват директно в съдържанието на медиите, не просто със закупено рекламно време. По този начин избягват и ограниченията, които Законът за хазарта налага върху рекламата на този тип бизнес. Той забранява пряката реклама, "разпространявана във всякаква форма и с всякакви средства информация, която директно приканва потребителите да участват в хазартни игри, включително като създава впечатление, че с участието в играта ще могат да разрешат лични или финансови проблеми или ще постигнат финансово благополучие или приканва гражданите да участват в играта с обещания за големи печалби".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    joanikij avatar :-|
    Йоаникий
    • + 9

    Винаги, когато погледна тото-афишите с поредните натрупани милиони за раздаване, се сещам за един от постулатите на мърфологията....
    Изречението е горе долу следното - Ако не играеш, шансът да спечелиш е нулев. А когато си купиш билет, шансът ти вече е съвсеем мъничко по-голям. :-))))

    Нередност?
  • 2
    inerave avatar :-?
    inerave
    • + 5

    Последно кой започна "собствена рекламна агенция Гарлик" Национална лотария или този млад мъж ?http://www.capital.bg/light/lica/2015/03/20/2495345_detaili_georgi_cekov/

    Нередност?
  • 3
    foxa5 avatar :-|
    foxa5
    • + 15

    Не случайно на тотото му викат играта на балъците, шанса да те удари гръм е по-голям от шанса да спечелиш. И все пак накрая някой печели.
    Но да чакаш да си оправиш живота като играеш хазарт, това вече говори че имаш проблем.

    Нередност?
  • 4
    user1336 avatar :-|
    user1336
    • - 3
    • + 3

    До коментар [#2] от "inerave":

    Е и двете де. :) ... лотарията е данък за глопаците.

    Нередност?
  • 5
    bojko84 avatar :-|
    Компетентен
    • - 1
    • + 13

    Едва ли всички, които играят вярват, че ще станат милионери. За много от хората важно е готиното чувство преди да изтриеш билета. Това са едни 5 минути, в които живееш с усещането, че си милионер :)

    Нередност?
  • 6
    tehgruhter avatar :-|
    Pow
    • + 9

    Еми, народопсихология. Дет се вика шарани се ловят с кукичка, балъци с лотарийни игри. Бтв не искам да правя реклама, но един познат каун спечели 40к от подобна игра и наистина животът му се "промени драстично". Вкара се във филма, че е шефа-на-боса-на-мафията, купи си едно ауди, останалото профука и като цяло сега си живее с аудито и илюзиите. Аз лично парадоксът го виждам в това, че хората, които реално могат да инвестират едни такива пари и да създадат нещо, вместо да купуват билетчета са си седнали яко на едни определени части от тялото и бачкат здраво за успеха си, вместо да се уповават на единия късмет. Повечето, които виждам да си купуват такива билетчета ( виждал съм човек пред мен да дава 70 лева за билетчета и изкупи всички със зодията си ) някак си не ми изглеждат на такива, които ако спечелят ще допринесат с нещо за тая икономика.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал