"Животът ми се промени"
Лотарийните компании печелят потребители и с агресивни маркетинг и реклама


Екип на Капитал

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"След предаването вече много повече се обичаме, много по-щастливи сме и сме уверени, че бъдещето ще бъде много по-хубаво у нас", казва младата жена с усмивка до уши и камерата проследява как съпругът й я целува срамежливо. Семейство Аргирови от Ямбол са поредната двойка, която изгрява на екрана като постер на благоденствието, което носи лотарията. Те са участвали в предаване на "Националната лотария" по Нова телевизия и са спечелили 34 хиляди лева, които ще им послужат като вноска за ново жилище.
Бизнес моделът на лотарийните игри е построен върху внушението, че от тях се печели. А основната цел на рекламата им е да те накара да играеш. Най-силният рекламен канал за хазартните компании са собствените им телевизионни предавания, които са ракета носител на различните видове лото билети и игри. Причините за това са няколко. Те дават възможност на компаниите да присъстват директно в съдържанието на медиите, не просто със закупено рекламно време. По този начин избягват и ограниченията, които Законът за хазарта налага върху рекламата на този тип бизнес. Той забранява пряката реклама, "разпространявана във всякаква форма и с всякакви средства информация, която директно приканва потребителите да участват в хазартни игри, включително като създава впечатление, че с участието в играта ще могат да разрешат лични или финансови проблеми или ще постигнат финансово благополучие или приканва гражданите да участват в играта с обещания за големи печалби".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Винаги, когато погледна тото-афишите с поредните натрупани милиони за раздаване, се сещам за един от постулатите на мърфологията....
Изречението е горе долу следното - Ако не играеш, шансът да спечелиш е нулев. А когато си купиш билет, шансът ти вече е съвсеем мъничко по-голям. :-))))
Последно кой започна "собствена рекламна агенция Гарлик" Национална лотария или този млад мъж ?http://www.capital.bg/light/lica/2015/03/20/249534 5_detaili_georgi_cekov/
Не случайно на тотото му викат играта на балъците, шанса да те удари гръм е по-голям от шанса да спечелиш. И все пак накрая някой печели.
Но да чакаш да си оправиш живота като играеш хазарт, това вече говори че имаш проблем.
До коментар [#2] от "inerave":
Е и двете де. :) ... лотарията е данък за глопаците.
Едва ли всички, които играят вярват, че ще станат милионери. За много от хората важно е готиното чувство преди да изтриеш билета. Това са едни 5 минути, в които живееш с усещането, че си милионер :)
Еми, народопсихология. Дет се вика шарани се ловят с кукичка, балъци с лотарийни игри. Бтв не искам да правя реклама, но един познат каун спечели 40к от подобна игра и наистина животът му се "промени драстично". Вкара се във филма, че е шефа-на-боса-на-мафията, купи си едно ауди, останалото профука и като цяло сега си живее с аудито и илюзиите. Аз лично парадоксът го виждам в това, че хората, които реално могат да инвестират едни такива пари и да създадат нещо, вместо да купуват билетчета са си седнали яко на едни определени части от тялото и бачкат здраво за успеха си, вместо да се уповават на единия късмет. Повечето, които виждам да си купуват такива билетчета ( виждал съм човек пред мен да дава 70 лева за билетчета и изкупи всички със зодията си ) някак си не ми изглеждат на такива, които ако спечелят ще допринесат с нещо за тая икономика.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход