Apple Watch измества традиционните часовници в САЩ

Продажбите на обикновени часовници отбелязват най-силния си спад от 2008 г.

   ©  SERGEI KARPUKHIN
   ©  SERGEI KARPUKHIN

 Продажбите на часовници в САЩ отчитат най-големия си спад от седем години през юни, което се приема като първи сигнал, че "умният" часовник на Apple започва да се отразява на този пазар, пише Bloomberg.

През юни търговците в САЩ са продали традиционни часовници на стойност 375 млн. долара, което представлява 11% спад спрямо същия месец на 2014 г., показват данните на изследователската фирма NPD Group. Броят на продадените часовници се е свил с 14 на сто до 927 500 за месеца, което е най-големият спад от кризисната 2008 г. насам. "Apple Watch ще навлезе сериозно на този пазар. През първите няколко години това ще доведе до проблеми за търговците на луксозни часовници", отбелязва Фред Левин от NPD Group.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал