Антиконтрабанда по никое време

"Булгартабак" започва втора поредна кампания срещу контрабандата. Първата струваше над 1 млн. лв.

"Булгартабак" се бори срещу проблем, който правителството вече обяви за решен.
"Булгартабак" се бори срещу проблем, който правителството вече обяви за решен.
"Булгартабак" се бори срещу проблем, който правителството вече обяви за решен.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
"Булгартабак" се бори срещу проблем, който правителството вече обяви за решен.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

От 17 август "Булгартабак" започна втората си поредна кампания за борба с контрабандните цигари. Както и първата, която беше през месеците януари и февруари, и тази е с подкрепата на Министерството на финансите, Агенция "Митници" и асоциациите на тютюнопроизводителите.

Всъщност дебютът беше направен през декември 2014 г. Тогава в тандем бяха четирите мултинационални цигарени концерна, които работят в България, и "Булгартабак". Бюджетът на кампанията беше 100 хил. лв. и тя беше позиционирана предимно на билбордове. Още преди края й обаче "Булгартабак" започна своя собствена кампания с подкрепата на институциите. По данни на "Би медия консултант" бюджетът й само за телевизия и печатни медии без билбордове е бил общо 1.069 млн. лв. на база официално действащи рекламни тарифи на съответните медии - бруто, без отчитане на отстъпки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове