Антиконтрабанда по никое време
"Булгартабак" започва втора поредна кампания срещу контрабандата. Първата струваше над 1 млн. лв.


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
От 17 август "Булгартабак" започна втората си поредна кампания за борба с контрабандните цигари. Както и първата, която беше през месеците януари и февруари, и тази е с подкрепата на Министерството на финансите, Агенция "Митници" и асоциациите на тютюнопроизводителите.
Всъщност дебютът беше направен през декември 2014 г. Тогава в тандем бяха четирите мултинационални цигарени концерна, които работят в България, и "Булгартабак". Бюджетът на кампанията беше 100 хил. лв. и тя беше позиционирана предимно на билбордове. Още преди края й обаче "Булгартабак" започна своя собствена кампания с подкрепата на институциите. По данни на "Би медия консултант" бюджетът й само за телевизия и печатни медии без билбордове е бил общо 1.069 млн. лв. на база официално действащи рекламни тарифи на съответните медии - бруто, без отчитане на отстъпки.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове