Bloomberg ще промени организацията си на работа във Вашингтон
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Bloomberg ще промени организацията си на работа във Вашингтон

Смяната на дългогодишния главен редактор Мат Уинклър през декември 2014 г. беше първата стъпка към преструктуриране

Bloomberg ще промени организацията си на работа във Вашингтон

Вместо два отделни екипа, които да се грижат за потребителските платформи и за бизнес клиентите, сега ще бъде сформиран един, който да работи за различните платформи

2653 прочитания

Смяната на дългогодишния главен редактор Мат Уинклър през декември 2014 г. беше първата стъпка към преструктуриране

© JONATHAN ERNST


Медийната империя на бившия кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг - Bloomberg, отхвърли твърденията, че ще преструктурира дейността си в Ню Йорк и Вашингтон, съобщава Financial Times. Реорганизирана ще бъде само работата в редакцията във Вашингтон. Вместо два отделни екипа, които да се грижат за потребителските платформи и за бизнес клиентите, сега ще бъде сформиран един, който да работи за различните платформи на Bloomberg. Целта е да се постигне по-високо качество на съдържанието, Това е обясни новият главен редактор Джон Майкълтуейт в писмо до служителите.

Относно оповестените преди дни съкращения на 100 редактори в офисите в Ню Йорк и Вашингтон, Блумбърг отказа коментар и акцентира върху това, че не смята да ги преструктурира. "Ще продължим да отразяваме всички политически и правителствени аспекти и във Ващингтон, и в Ню Йорк и отвъд това. Всички твърдения за обратното са неверни", каза и Джош Търангил, главен директор по съдържанието в Bloomberg, също без да коментира слуховете за съкращения.

Оповестените първо от New York Post уволнения биха представлявали малка част от целия екип на финансовата медия, който наброява 2400 души, но пък би било най-сериозното преструктуриране на бизнеса, откакто основателят на Bloomberg се върна в управителния съвет на компанията. Особено в турбулентни времена за медиите, когато преходът от традиционно новинарско отразяване към дигитално и тясно специализирано съдържание и разпространение прави конкуренцията все по-голяма, всяко действие трябва да бъде внимателно премерено и изследвано, казват от компанията.

Нетрадиционна медия

Bloomberg обаче не бива да бъде разглеждан точно като традиционна медия. Всъщност много малка част от бизнеса й е свързан с информационния поток към обикновения читател. Основната й дейност е да предоставя финансови услуги на различни компании, свързани с анализирането на различни данни, засягащи бизнеса и икономическото развитие. Паралелно с това компанията захранва няколко едноименни новинарски терминала, има радио, телевизия, онлайн, печатни медии и мобилни приложения.

Така около 80% от приходите идват от компании, абонирани за информационните терминали. В момента абонатите наброяват около 325 хил., а финансовите резултати на компанията не са публична информация. Единствените достъпни данни са за годините между 2008 до 2011, когато според Reuters под управлението на тогавашния директор Даниел Доктороф приходите на Bloomberg от 5.4 млрд. са се покачили до 9 млрд. долара.

Поемайки отново управлението на бизнеса си през декември, бившият кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг първо смени дългогодишния главен редактор Мат Уинклър с бившия редактор на списание The Economist Джон Майкълтуеит. Тази стъпка Блумбърг мотивира с желанието "да се обедини редакционната страна на компанията, която се разви изключително бързо през последните години".

Редакционен тиймбилдинг

С тази стъпки обаче Блумбърг по-скоро цели да рационализира бизнеса си и да се концентрира върху ключовите дейности. Според проучвания на Financial Times от дълго време между двата основни новинарски отдела на компанията - занимаващите се с изготвяне на съдържание за бизнес порталите и подготвящите информация за потребители, има сериозни разногласия и борба за надмощие. Напрежение има и между новинарското бюро на компанията във Вашингтон и по-скоро политическата редакция към групата Bloomberg, базирана в Ню Йорк.

Медийната империя на бившия кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг - Bloomberg, отхвърли твърденията, че ще преструктурира дейността си в Ню Йорк и Вашингтон, съобщава Financial Times. Реорганизирана ще бъде само работата в редакцията във Вашингтон. Вместо два отделни екипа, които да се грижат за потребителските платформи и за бизнес клиентите, сега ще бъде сформиран един, който да работи за различните платформи на Bloomberg. Целта е да се постигне по-високо качество на съдържанието, Това е обясни новият главен редактор Джон Майкълтуейт в писмо до служителите.

Относно оповестените преди дни съкращения на 100 редактори в офисите в Ню Йорк и Вашингтон, Блумбърг отказа коментар и акцентира върху това, че не смята да ги преструктурира. "Ще продължим да отразяваме всички политически и правителствени аспекти и във Ващингтон, и в Ню Йорк и отвъд това. Всички твърдения за обратното са неверни", каза и Джош Търангил, главен директор по съдържанието в Bloomberg, също без да коментира слуховете за съкращения.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.