Висшата лига на леката фармация

Топ 10 на производителите и вносителите на продукти за здраве държат 33% от пазара в България

Пазарният дял на първите 10 компании в сектора на хранителните добавки е 33% като стойност, а на първите 20 - 52%, по данни на IMS Health за първото полугодие на 2015 г. Само Walmark има 8% от продажбите в този сегмент в България.

"Валмарк България" е лидер в този дял на индустрията от последните пет години. Това е българското дружество на едноименния чешки концерн, основано през 2006 г. Компанията майка е създадена през 70-те години на миналия век и произвежда добавките във фармацевтични заводи със стандарти за лекарства. Walmark е регистрирала 62 вида хранителни добавки в България. Сред бестселърите й с по над 1 млн. лв. годишни продажби са "Проензи" ("АртроСтоп"), витамините за деца "Марсианци", "Гинко Прим" и "Уринал".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове