Висшата лига на леката фармация
Топ 10 на производителите и вносителите на продукти за здраве държат 33% от пазара в България
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Пазарният дял на първите 10 компании в сектора на хранителните добавки е 33% като стойност, а на първите 20 - 52%, по данни на IMS Health за първото полугодие на 2015 г. Само Walmark има 8% от продажбите в този сегмент в България.
"Валмарк България" е лидер в този дял на индустрията от последните пет години. Това е българското дружество на едноименния чешки концерн, основано през 2006 г. Компанията майка е създадена през 70-те години на миналия век и произвежда добавките във фармацевтични заводи със стандарти за лекарства. Walmark е регистрирала 62 вида хранителни добавки в България. Сред бестселърите й с по над 1 млн. лв. годишни продажби са "Проензи" ("АртроСтоп"), витамините за деца "Марсианци", "Гинко Прим" и "Уринал".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Ами имаме и предприемачи.
Браво.
Ша ви давам не по 12.... по 24 лв за тия статии на месец ОК?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.