Над 9000 са онлайн продажбите на IKEA за пет месеца

За последната каталожна година веригата за мебели има 10% ръст на продажбите

Тео Муратидис, управител на IKEA за България: "Искаме първо да стабилизираме това, което имаме"
Тео Муратидис, управител на IKEA за България: "Искаме първо да стабилизираме това, което имаме"
Тео Муратидис, управител на IKEA за България: "Искаме първо да стабилизираме това, което имаме"    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Тео Муратидис, управител на IKEA за България: "Искаме първо да стабилизираме това, което имаме"    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Над 9000 са поръчките през онлайн магазина на IKEA, който беше пуснат преди 5 месеца. Това означава 1100 куб. метра реализирана стока. Това съобщи Тео Муратидис, управител на бизнеса на шведската верига за мебели за България. "Онлайн продажбите се развиват много по-добре от очакваното", заяви още той, по време на събитието, на което беше представен новият каталог на компанията. Той излиза в тираж от 219 млн. копия, на 34 езика и в 47 държави, като новите за тази година са Мароко и Южна Корея, а акцентът му е върху кухнята. Досегашната каталожна година беше окачествена от Муратидис като "много добра". 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    iuc17354463 avatar :-|
    iuc17354463
    • - 23
    • + 5

    Пазаруването в магазините на икея е толкова неприятно, че логично е хората да правят поръчките си онлайн.

    Нередност?
  • 2
    bojko84 avatar :-|
    Компетентен
    • - 3
    • + 19

    Неп
    До коментар [#1] от "iuc17354463":

    Неприятно друг път. Всеки си има вкусове, но за мен това е най-добрата верига за мебели в БГ. Никой не кара насила някой да ходи да купува там.

    Нередност?
  • 3
    onspot avatar :-|
    onspot
    • + 11

    Щеше да е добре, ако и транспортната фирма с която си партнират беше адекватна. Според общите условия доставката е "до входа на сградата", а в реалността си ги сваляш сам от камиона под зоркия поглед на ДВАМА служители. Хубава работа, ама българо-гръцка.

    Нередност?
  • 4
    destino avatar :-P
    destino
    • - 1
    • + 2

    [quote#2:"Боби"]Никой не кара насила някой да ходи да купува там. [/quote]
    Също да препоръчам на Икея да си разширят ресторанта, защото след отварянето на новият мол, трудно се намират места вече.
    Много ми харесва тази тяхна концепция с шведската храна която предлагат, както в ресторанта, така и в магазина.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал