Продажбите на H&M в България нарастват с 37%

Приходите на шведската група за за деветте месеца до септември са се увеличили с 22%

В България компанията има 16 магазина, а през април тази година пусна и платформа за онлайн продажби
В България компанията има 16 магазина, а през април тази година пусна и платформа за онлайн продажби
В България компанията има 16 магазина, а през април тази година пусна и платформа за онлайн продажби    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
В България компанията има 16 магазина, а през април тази година пусна и платформа за онлайн продажби    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Продажбите на шведския ритейлър H&M в България са нараснали с 37% до 363 млн. шведски крони (38.5 млн. евро) за първите девет месеца на фискалната година. За компанията тя се отчита от 1 декември до 31 август. В местна валута увеличението на приходите е с 31% на годишна база, съобщиха от компанията в последния си финансов отчет (виж таблица). На тримесечна база (в периода юни - август) продажбите също са повече - с 35%, достигайки 140 млн. шведски крони. В България компанията оперира 16 магазина, а през април тази година пусна и платформа за онлайн продажби. За сравнение, в Румъния приходите от продажби на ритейлъра са се вдигнали с 47%, достигайки 1.274 млрд. шведски крони, или 135.5 млн. евро. Там компанията има 41 магазина, като само в последната година са отворени три нови представителства.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове