САЩ разследват BMW за проблеми с модела Mini на тестовете при удар
Германската компания може да бъде глобена с до 35 млн. долара за бавно отстраняване на нередностите
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Американската национална служба за безопасност по пътищата (NHTSA) е започнала да разследва марката Mini на BMW, тъй като германският автомобилен производител не е предприел навременни действия за отстраняване на проблеми с коли, които не са преминали успешно федералните тестове при сблъсък, съобщава AP. Така BMW може да бъде следващият автомобилопроизводител - след скандала с вредните емисии на Volkswagen от миналата седмица, под прицела на американските регулаторни власти. Става дума за малко над 30 хиляди автомобила Mini Cooper и Cooper S от 2014 и 2015 г., както и John Cooper Works от 2015 г.
Според документ на сайта на агенцията направените тестове са установили, че Mini Cooper с две врати и твърд покрив не е защитил както трябва дамския манекен в колата при страничен удар през октомври миналата година. Два месеца по-късно BMW се е съгласила да изтегли автомобилите и да им постави допълнително уплътняване на задните странични панели на този модел автомобил от 2015 г. Кампанията за подмяната не е била проведена, а германската компания не е уведомила агенцията, че не го е направила.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Работата започва да ми намирисва на организирана атака срещу немски производители на автомобили - тези, които се очакваше най-много да спечелят от ТТИП. Чудя се, как ли вървят преговорите за търговското споразумение в Брюксел?
Не е лесно за всеки да продава коли на американския пазар.
Днес все още се чудя как сръбската Застава си проби път за няколко години да продава коли в Америка 1986/7 а Пежо беше премахнато от ам. пазар по късно следвано от Фиат и Алфа Ромео едва чак началото на 90-те.
САЩ едва започна търговската война с Германия и Европа а вече два автомобилни концерна са разсипани и акциите им се сринаха !
Безоловното приемане на ТТИП изглежда неизбежно!
[quote#1:"kratun.ko"]Работата започва да ми намирисва на организирана атака срещу немски производители [/quote]
Интелигентни анализатори предрекоха ,че след Украйна ,Ирак и Леванта американските частни либертариански лаборатории по геополитика ще ударят с цялата си сила сърцето на Европа- Германия !
Аз също отдавна пиша за това ама младите либерасти искрено вярват ,че Путин е враг на Европа а САЩ ни мислят само доброто и за това искат ЕС да стане послушна ислямска страна като Пакистан ,Саудитска Арабия и Египет!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.