Всеки уебсайт може да се подобри, дори и най-добре работещият
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Всеки уебсайт може да се подобри, дори и най-добре работещият

Всеки уебсайт може да се подобри, дори и най-добре работещият

Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие", Telerik, пред "Капитал Daily"

5702 прочитания

Българската компания Telerik, която през миналата година беше придобита от американската Progress за 262 млн. долара, премина през пълен ребрандинг, който включва промяна на логото и нов сайт. При обновения сайт фокусът е върху навлизането на компанията в мобилния сегмент на софтуерната индустрия и продукта Telerik Platform. За ребрандинга и новия сайт разговаряме със Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие" в компанията.

След придобиването на Telerik от Progress ли се взе решението за обновяване на уебсайта?

Правилните решения най-често са информираните решения. Ако голяма част от приходите ви се генерират през уебсайта ви, бъдете прецизни по отношение на промените, които предприемате, и екипа, който ангажирате.

Българската компания Telerik, която през миналата година беше придобита от американската Progress за 262 млн. долара, премина през пълен ребрандинг, който включва промяна на логото и нов сайт. При обновения сайт фокусът е върху навлизането на компанията в мобилния сегмент на софтуерната индустрия и продукта Telerik Platform. За ребрандинга и новия сайт разговаряме със Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие" в компанията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    zmuz avatar :-|
    zmuz

    Не ми е ясна редакторската концепция за публикуването на такива текстове в издание за "средно-статистическа" аудитория. Прекалено техническо, тясно-специализирано и в крайна сметка - скучно. То и броят на прочитанията си е доказателство. Интервюираната дама често използва думата "език", но й убягват някои нюанси на българския, примерно: "Уебсайтът обикновено е първият досег на клиентите с една компания". Правилна употреба в случая е не "досег", а "допир". Но и това е за специалисти :)

  • 2
    softart avatar :-P
    SoftArt BG

    Поздравления за Телерик... Компанията продължава да печели много нови награди.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK