Всеки уебсайт може да се подобри, дори и най-добре работещият
Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие", Telerik, пред "Капитал Daily"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Българската компания Telerik, която през миналата година беше придобита от американската Progress за 262 млн. долара, премина през пълен ребрандинг, който включва промяна на логото и нов сайт. При обновения сайт фокусът е върху навлизането на компанията в мобилния сегмент на софтуерната индустрия и продукта Telerik Platform. За ребрандинга и новия сайт разговаряме със Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие" в компанията.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Не ми е ясна редакторската концепция за публикуването на такива текстове в издание за "средно-статистическа" аудитория. Прекалено техническо, тясно-специализирано и в крайна сметка - скучно. То и броят на прочитанията си е доказателство. Интервюираната дама често използва думата "език", но й убягват някои нюанси на българския, примерно: "Уебсайтът обикновено е първият досег на клиентите с една компания". Правилна употреба в случая е не "досег", а "допир". Но и това е за специалисти :)
Поздравления за Телерик... Компанията продължава да печели много нови награди.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.