Българската компания Telerik, която през миналата година беше придобита от американската Progress за 262 млн. долара, премина през пълен ребрандинг, който включва промяна на логото и нов сайт. При обновения сайт фокусът е върху навлизането на компанията в мобилния сегмент на софтуерната индустрия и продукта Telerik Platform. За ребрандинга и новия сайт разговаряме със Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие" в компанията.
След придобиването на Telerik от Progress ли се взе решението за обновяване на уебсайта?
Правилните решения най-често са информираните решения. Ако голяма част от приходите ви се генерират през уебсайта ви, бъдете прецизни по отношение на промените, които предприемате, и екипа, който ангажирате.
Българската компания Telerik, която през миналата година беше придобита от американската Progress за 262 млн. долара, премина през пълен ребрандинг, който включва промяна на логото и нов сайт. При обновения сайт фокусът е върху навлизането на компанията в мобилния сегмент на софтуерната индустрия и продукта Telerik Platform. За ребрандинга и новия сайт разговаряме със Светослава Илиева, главен графичен дизайнер "Уеб присъствие" в компанията.
2 коментара
Не ми е ясна редакторската концепция за публикуването на такива текстове в издание за "средно-статистическа" аудитория. Прекалено техническо, тясно-специализирано и в крайна сметка - скучно. То и броят на прочитанията си е доказателство. Интервюираната дама често използва думата "език", но й убягват някои нюанси на българския, примерно: "Уебсайтът обикновено е първият досег на клиентите с една компания". Правилна употреба в случая е не "досег", а "допир". Но и това е за специалисти :)
Поздравления за Телерик... Компанията продължава да печели много нови награди.