"Загорка" АД ще инвестира 4 млн. евро в пивоварната си в Стара Загора през 2016 г. Компанията изгражда нова пречиствателна станция, обновява сградния си фонд, производствени линии и ще продължи да развива продукта си "Ретро".
До лятото на следващата година ще приключи окончателно изграждането на новата пречиствателна станция, която е на стойност над 2 млн.евро. Тя ще покрива производството на 2 млн. хектолитра бира, съобразено с капацитета на пивоварната. "С изграждането на пречиствателната станция от последно поколение ние мислим с години напред за драстично намаляване на отпечатъка на нашия бизнес върху околната среда, както и за ефективното управление на остатъчните биопродукти от дейността ни", каза пред "Капитал Daily" изпълнителният директор на компанията Николай Младенов.
Големите ремонти
"За нас това е изключително успешна година, като до голяма степен добрите резултати се дължат на новата ни марка "Ретро". Тя надмина очакванията ни", каза Младенов. Очаква се "Ретро" да достигне 4% пазарен дял в обеми от целия бирен пазар. "Ако годината свършваше сега, то това определено щеше да е най-успешната ни година от приватизацията насам. Надявам се резултатите да се запазят и през следващите три месеца", каза още Младенов.
"Загорка" АД ще инвестира 4 млн. евро в пивоварната си в Стара Загора през 2016 г. Компанията изгражда нова пречиствателна станция, обновява сградния си фонд, производствени линии и ще продължи да развива продукта си "Ретро".
До лятото на следващата година ще приключи окончателно изграждането на новата пречиствателна станция, която е на стойност над 2 млн.евро. Тя ще покрива производството на 2 млн. хектолитра бира, съобразено с капацитета на пивоварната. "С изграждането на пречиствателната станция от последно поколение ние мислим с години напред за драстично намаляване на отпечатъка на нашия бизнес върху околната среда, както и за ефективното управление на остатъчните биопродукти от дейността ни", каза пред "Капитал Daily" изпълнителният директор на компанията Николай Младенов.
4 коментара
и ако си оправят бирата цена няма да имат - сегашната е бълвоч включително и прехваленото ретро. Намалете рекламите, повишете качеството! Царевицата НЯМА място като съставка в бирата!
p.s. същото важи и за "конкурентите" им от филибето ;) - и те са прехвалени.
Рекламата на това ретро е пълен ТАШАК! Не е случайно, че излязоха вече и пародии: "От времето когато прибраха татко в Белене", "От времето когато марширувахме под радиоактивния дъжд" и други подобни :)
А аз бих прибавил: "От времето когато предпочитахме зелените бутилки, защото виждахме дали в тях плуват парцали"
Но в страната на чалгата и кича подобно "ретро" явно се харчи :)
инвестирайте и развивайте брандовете, само не осирайте бирата още повече, плийз.
От тези, които се правят у нас, само Caltenberg ми е вкусна.
Публикувано през m.capital.bg