Sport Depot влиза в обновения City Center Sofia

Магазинът за спортни стоки ще бъде разположен на площ от 560 кв.м на първия етаж на мола

В България веригата Sport Depot разполага с 21 търговски обекта и е част от европейския гигант в спортната индустрия - SPORT 2000 International
В България веригата Sport Depot разполага с 21 търговски обекта и е част от европейския гигант в спортната индустрия - SPORT 2000 International    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
В България веригата Sport Depot разполага с 21 търговски обекта и е част от европейския гигант в спортната индустрия - SPORT 2000 International
В България веригата Sport Depot разполага с 21 търговски обекта и е част от европейския гигант в спортната индустрия - SPORT 2000 International    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Магазинът за спортни стоки Sport Depot е сред новите големи наематели в City Center Sofia. Собственикът на марката е подписал договор за 560 кв.м на първия етаж. Първият софийски мол е собственост на базираният в Лондон фонд Revetas Capital от 2014 г. Новият собственик се зае с преобразяването на мола до "Хемус", като на етапи сградата ще се ремонтира, ще се променят наематели, ще има детски кът и открита тераса на покрива, а целта е търговският център отново да е лидер на столичния пазар. Forton е ексклузивен агент по отдаването на търговските площи при преструктурирането на City Center Sofia, което включва и изцяло нова концепция за подбор на  наемателите в него.

Още нови магазини

"Договорът със Sport Depot показва, че стратегията ни за разнообразяване на микса от наематели в City Center Sofia работи и печели доверието на големите търговци", коментира Росен Генев, мениджър "Търговски площи" във Forton/Cushman & Wakefield. Той припомни, че новата концепция на софийския мол е ориентирана към средния и високия клас марки и удобството на ежедневното пазаруване, като се залага на отличната локация и близостта до квартали с платежоспособно население. В съответствие с това и новите наематели в търговския център ще предложат на клиентите премиум концепции. Част от настоящите магазини ще продължат да работят с обновен интериор и асортимент. С посредничеството на консултантите във финалната си фаза са и преговорите с други големи наематели за City Center Sofia, като до края на годината се очаква да бъдат подписани договори за още 5000 кв.м с ключови марки от областта на модата и развлеченията.

Пазарът

Според Росен Генев пазарът на търговски площи в София вече е по-зрял, предлага много повече възможности за наем в сравнение с предходни години и търговците могат много по-прецизно да подбират локациите за новите си обекти. Площи в моловете и на главните търговски улици търсят както утвърдени вериги за мода и обувки, които продължават експанзията си, така и нови за българския пазар марки.

За веригата

Sport Depot е част от европейския гигант в спортната индустрия - SPORT 2000 International. В България веригата разполага с 21 търговски обекта, както и с обекти в Сърбия и Румъния. В портфолиото на SPORT 2000 са включени търговски марки като Adidas, Nike, Puma, Reebok, Asics, Salomon, Wilson, Head, Fisher, Speedo и др. Също така се предлагат и ексклузивни марки, разработени от SPORT 2000.

Още от Капитал