С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 окт 2015, 11:40, 5974 прочитания

BG Menu: Пет пъти са скочили онлайн поръчките на храна

60% от всички поръчки на храна за вкъщи и офиса се извършват от мъже

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Онлайн поръчките на храна за дома и офиса са нараснали пет пъти през първите осем месеца на годината, показват данни на пазарния лидер BG Menu. В същото време потребителите на услугата са се увеличили 6 пъти. Общо всички поръчки са скочили с 200%.

"Вече 75% от всички поръчки, направени през платформата на BG Menu у нас, са през интернет, а не по телефона", обяви основателят на BG Menu Владимир Давчев в изявление на компанията. Данните за потребителите също показват интересни подробности. Нараства процентът на мъжете, които поръчват храна за вкъщи и офиса – над 60%. Потреблението на услугата става по-равномерно и се наблюдава по-бърз ръст на дневните поръчки спрямо тези за вечеря. В същото време все повече клиенти извън София също ползват тези услуги. Растежът на поръчките там е 2 пъти по-висок от този в столицата. Според BG Menu причината е бързото навлизане на онлайн услугите в страната. Все още в София средната стойност на поръчка е с около 30% по-висока спрямо тази в другите големи градове. Общата средна стойност на поръчка за България е 25 лв.


Едно от нововъведенията на платформата е възможността клиентите на BG Menu да проследяват поръчките си на храна в реално време. Софтуерът е разработен от екипа на компанията и автоматично се свързва със системите на доставчиците. Потребителите следят отделните фази от поръчката и знаят до минута кога храната им ще пристигне. Според последните проучвания едва 1% от ресторантите в България предлагат на клиентите си възможност за поръчка през интернет.
 .
През май BG Menu стана част от един от гигантите в сектора - Delivery Hero. Придобиването става чрез тристранна сделка: турският пазарен лидер Yemeksepeti купи миноритарен дял в българската компания, а същевременно беше придобит за 589 млн. долара от базираната в Германия Delivery Hero. Инвеститорът ще притежава акции в българското дружество "Хелоу хънгри", в което са BG Menu и румънският й бизнес. Мажоритарен собственик остава Владимир Давчев.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg 1 Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg

Те ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар

19 яну 2020, 997 прочитания

Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба

Компанията ще съкрати 100 души глобално, или 14% от персонала си

19 яну 2020, 1231 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Еврохолд" става поръчител по заеми на свои дружества

Акционерите на холдинга одобриха поемането на няколко кредитни ангажимента

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10