BG Menu: Пет пъти са скочили онлайн поръчките на храна
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

BG Menu: Пет пъти са скочили онлайн поръчките на храна

Според Владимир Давчев клиентите на BG Menu вече могат да проследяват поръчките си на храна в реално време

BG Menu: Пет пъти са скочили онлайн поръчките на храна

60% от всички поръчки на храна за вкъщи и офиса се извършват от мъже

6227 прочитания

Според Владимир Давчев клиентите на BG Menu вече могат да проследяват поръчките си на храна в реално време

© ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА


Онлайн поръчките на храна за дома и офиса са нараснали пет пъти през първите осем месеца на годината, показват данни на пазарния лидер BG Menu. В същото време потребителите на услугата са се увеличили 6 пъти. Общо всички поръчки са скочили с 200%.

"Вече 75% от всички поръчки, направени през платформата на BG Menu у нас, са през интернет, а не по телефона", обяви основателят на BG Menu Владимир Давчев в изявление на компанията. Данните за потребителите също показват интересни подробности. Нараства процентът на мъжете, които поръчват храна за вкъщи и офиса – над 60%. Потреблението на услугата става по-равномерно и се наблюдава по-бърз ръст на дневните поръчки спрямо тези за вечеря. В същото време все повече клиенти извън София също ползват тези услуги. Растежът на поръчките там е 2 пъти по-висок от този в столицата. Според BG Menu причината е бързото навлизане на онлайн услугите в страната. Все още в София средната стойност на поръчка е с около 30% по-висока спрямо тази в другите големи градове. Общата средна стойност на поръчка за България е 25 лв.

Едно от нововъведенията на платформата е възможността клиентите на BG Menu да проследяват поръчките си на храна в реално време. Софтуерът е разработен от екипа на компанията и автоматично се свързва със системите на доставчиците. Потребителите следят отделните фази от поръчката и знаят до минута кога храната им ще пристигне. Според последните проучвания едва 1% от ресторантите в България предлагат на клиентите си възможност за поръчка през интернет.

 .

През май BG Menu стана част от един от гигантите в сектора - Delivery Hero. Придобиването става чрез тристранна сделка: турският пазарен лидер Yemeksepeti купи миноритарен дял в българската компания, а същевременно беше придобит за 589 млн. долара от базираната в Германия Delivery Hero. Инвеститорът ще притежава акции в българското дружество "Хелоу хънгри", в което са BG Menu и румънският й бизнес. Мажоритарен собственик остава Владимир Давчев.

Онлайн поръчките на храна за дома и офиса са нараснали пет пъти през първите осем месеца на годината, показват данни на пазарния лидер BG Menu. В същото време потребителите на услугата са се увеличили 6 пъти. Общо всички поръчки са скочили с 200%.

"Вече 75% от всички поръчки, направени през платформата на BG Menu у нас, са през интернет, а не по телефона", обяви основателят на BG Menu Владимир Давчев в изявление на компанията. Данните за потребителите също показват интересни подробности. Нараства процентът на мъжете, които поръчват храна за вкъщи и офиса – над 60%. Потреблението на услугата става по-равномерно и се наблюдава по-бърз ръст на дневните поръчки спрямо тези за вечеря. В същото време все повече клиенти извън София също ползват тези услуги. Растежът на поръчките там е 2 пъти по-висок от този в столицата. Според BG Menu причината е бързото навлизане на онлайн услугите в страната. Все още в София средната стойност на поръчка е с около 30% по-висока спрямо тази в другите големи градове. Общата средна стойност на поръчка за България е 25 лв.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK