Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 15 окт 2015, 16:32, 9087 прочитания

Шведската верига H&M продължава експанзията си в България

Веригата ще отвори магазин в Сливен през ноември

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Все повече вериги се насочват към пазара с регионален поглед.
H&M продължава с експанзията си в България и през ноември ще открие магазин в Mall Sliven. Той ще бъде разположен на площ 1800 кв.м, на три етажа и ще предлага мода за жени, мъже и деца, съобщиха от веригата. Това е 17-ият магазин на H&M в България, като първият беше открит през 2012 г. "Търсехме топ локация в града и сме щастливи, че успяхме да открием най-добрата според нас шопинг дестинация", коментира Сандрин Галпароли, регионален мениджър за H&M България и Гърция. С отварянето на магазин в Сливен на 14 ноември шведската верига ще има представителства в осем града в страната.

Регионална експанзия


Все повече вериги се насочват към пазара с регионален поглед. Големите ритейлъри вече таргетират градове като Плевен, Стара Загора, Велико Търново. H&M навлязоха във Велико Търново, Плевен, Благоевград, сега - Сливен; LC Waikiki влязоха в мол "Галерия" в Стара Загора, а голямата полска верига за обувки ССС откри магазин в "Мол Русе" веднага след първия в столичния Ring Mall. Фирмата планира експанзия и в градовете Бургас и Варна, като освен двата магазина, които вече отвори, заявява да открие още шест-седем до края на годината.

Успешна година за ритейлъра

Продажбите на шведския ритейлър H&M в България са нараснали с 37% до 363 млн. шведски крони (38.5 млн. евро) за първите девет месеца на фискалната година. За компанията тя се отчита от 1 декември до 31 август. В местна валута увеличението на приходите е с 31% на годишна база, съобщиха от компанията в последния си финансов отчет. На тримесечна база (в периода юни - август) продажбите също са повече - с 35%, достигайки 140 млн. шведски крони.



В глобален мащаб приходите на групата за деветте месеца на фискалната година също са нараснали. Повишението им е с 22% до 153 млрд. шведски крони с ДДС. Печалбата на ритейлъра след данъчно облагане се e увеличила до 15.4 млрд. шведски крони (1.7 млрд. евро), съответстващи на 9.29 шведски крони за акция, което представлява увеличение от 12%. Kомпанията пуснa в продажба и гама продукти за красота H&M Beauty. Сред тях ще бъдат гримове, както и грижа за косата, тялото и приспособления за разкрасяване.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили "Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили

Шуменският производител е подал инвестиционно предложение в екоинспекцията

9 апр 2020, 544 прочитания

Мариан Колев, "Хиполенд": Реалистичният сценарий е за 50% спад в приходите ни Мариан Колев, "Хиполенд": Реалистичният сценарий е за 50% спад в приходите ни

Собственикът на веригата за детски играчки пред "Капитал"

9 апр 2020, 731 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Сиела-Норма" ще доставя машини за електронна гласуване на изборите

Обществената поръчка беше обявена само месец преди датата на вота

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10