С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 окт 2015, 16:54, 3846 прочитания

Продажбите на автомобили в ЕС продължават да растат

Скандалът с Volkswagen още не се е отразил на германските производители

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Силното търсене на германски автомобили е помогнало за нарастване на продажбите на нови коли в Европейския съюз (ЕС) през септември с 9.8%, показват данните на Асоциацията на европейските производители на автомобили ACEA. Това е 25-и пореден месец на ръст на автомобилния пазар в ЕС.

Германски марки


Почти всички производители отчитат ръст на продажбите в региона през септември спрямо същия месец на миналата година. Най-добри резултати обаче показват BMW, Daimler и Volkswagen, които отчитат най-голямо покачване на броя на продадените автомобили. Анализаторите ще очакват данните за германските производители през октомври, когато вече трябва да е виден евентуалният ефект от скандала с манипулираните тестове на вредни емисии на Volkswagen, който избухна в края на миналия месец.

Според експертите от ACEA повишеното търсене се дължи на схемите за подпомагане на замяната на стари автомобили с нови, както и продължаващото икономическо възстановяване в Европа. Данните на асоциацията обхващат пазарите в ЕС и страните от Европейската асоциация за свободна търговия. Според тях през септември в региона са регистрирани 1.39 млн. нови автомобила.

Продажбите на най-голямата европейска автомобилна компания Volkswagen са нараснали с 8.3% до 325 497 автомобила, като подобрението е стабилно при всички марки на групата - VW, Audi, Skoda и SEAT. Общият пазарен дял на групата в Европа все пак е спаднал леко от 23.7 до 23.3%, което е най-ниското ниво от март насам. Производителят на Mercedes – Daimler, отчита ръст на продажбите от 19% до 85 886 автомобила през септември. Лидерът в сегмента на луксозните коли BMW от своя страна отчита повишение от 17.1%, подпомогнато от силното търсене на марката Mini.



Най-слабо повишение на продажбите за месеца отчитат френските компании Renault и PSA Peugeot Citroen. За първите девет месеца на годината най-внушителен ръст на европейските пазари са реализирали японските производители Mitsubishi и Nissan – съответно 32 и 21%.

Големи пазари

Германия отчита най-скромен ръст на продажбите сред големите европейски пазари – с 4.8%. В Испания той е 22.5%, а в Италия – 17.2%, а във Великобритания продажбите са се покачили с 8.6%. В България регистрациите на нови автомобили са нараснали с 19.5% до 1872 броя през септември и с 12.7% до 17 081 от началото на годината. Единствените пазари със спад са Естония и Люксембург.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница

Кооперация "Панда" - притежател на марката за цял свят, финализира преговори с чуждестранни партньори

22 окт 2019, 1194 прочитания

Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

За поредна година на първо място попада Apple

22 окт 2019, 865 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
България се превръща в международен център за развитие на финансовите технологии

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10