Българската столица на сладоледа

Великотърновският производител с марка "Дени" е в топ 3 на сектора. Планира удвояване на приходите чрез нова фабрика и излизане на борсата

Цветанов започва във флота, минава през италианска верига заведения и се насочва към производството на сладолед преди 20 години.
Цветанов започва във флота, минава през италианска верига заведения и се насочва към производството на сладолед преди 20 години.
Цветанов започва във флота, минава през италианска верига заведения и се насочва към производството на сладолед преди 20 години.    ©  Капитал
Цветанов започва във флота, минава през италианска верига заведения и се насочва към производството на сладолед преди 20 години.    ©  Капитал

През лятото започна събирането на кандидатури за участие в конкурса "Най-добра българска фирма", организиран от Първа инвестиционна банка (Fibank), който цели да насочи обществения интерес към предприемачеството.

Тазгодишното, четвърто, издание събира заявки за участие до 18 октомври. Победителите се избират в няколко категории: "Средни и големи фирми", "Микро- и малки фирми", "Стартираща фирма", както и новата категория "Проектно финансиране на бизнес таланти". Жури оценява участниците, които се конкурират на база финансови показатели като нетна печалба, възвращаемост на капитала, сума на активите, размер на краткосрочните и дългосрочните заеми. За да участват в конкурса, фирмите трябва да са основани с български капитал, да имат български мениджмънт и да налагат български бранд на пазара. Сайтът на конкурса naidobrafirma.bg предоставя възможност на посетителите да гласуват за тяхната компания фаворит, а кандидатът с най-много гласове ще спечели в категорията "Награда на публиката". Крайният срок за гласуването на публиката е 5 ноември.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tedche avatar :-|
    Теодора
    • - 2
    • + 14

    Знам Дени от ученическите ми години, когато стартираха. Последните няколко години сладоледите им са с много добро качество и ориентирани към всички потребителски настроения, вкл. И моето рядко да ям сладолед. При децата имат уникален продукт - сладоледа свирка, който е тотален хит в 3-7 г. сегмента. Последните 4 години сме лятото в Търново, посрещаме много гости от София и тоя сладолед от кварталната бакалия е супер хит. Смятам, че имат голям потенциал ако развият мрежата в големите градове и най вече София. Като майка на две деца, дето лятото искат само сладолед - тотален фаворит са ми. Отлична цена-качество. Нестле изобщо не купуваме, Алгида с ескимото във фунийка от време на време и то като не можем да намерим свирещото сладоледено човече на Дени

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    edv54309750 avatar :-|
    Plamen Peev
    • + 12

    Познавам Цветан Цветанов от годините в началното училище...тогава "хвърчеше" из космоса. Виждам, че сега се е захванал с по-земни неща - успех му желая !

    Нередност?
  • 3
    horilka avatar :-|
    Panda
    • - 14
    • + 5

    "...за да подсигури заетост на служителите си, които са средно около 60 през годината и над 100 в пиковия сезон..."
    "...през 2013, която дори не е от силните за бранша, компанията има 97 назначени..."

    За мен това значи едно - огромно текучество.
    Не говори добре за фирмата.

    Нередност?
  • 4
    plamenhristov5 avatar :-|
    plamenhristov5
    • + 12

    показателна е репликата за местната администрация и съдебната система!

    Нередност?
Нов коментар