Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Официално: Цената за Blizoo е 119.7 млн. евро

"Мобилтел" отчете възстановяване на пазарния си дял в мобилните комуникации за четвърто поредно тримесечие

"Близу" ще бъде интегриран към "Мобилтел" до края на годината.
"Близу" ще бъде интегриран към "Мобилтел" до края на годината.
"Близу" ще бъде интегриран към "Мобилтел" до края на годината.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА
"Близу" ще бъде интегриран към "Мобилтел" до края на годината.    ©  ЦВЕТЕЛИНА БЕЛУТОВА

Ни повече, ни по-малко, а точно 119.7 млн. евро. Това е цената, която собственикът на "Мобилтел" - Telekom Austria, плаща, за да купи "Близу" и така да подобри позициите на българското си звено на местния пазар на фиксирана доставка на телевизия и интернет. Сделката беше сключена в края на юли, когато и продавачът (базираният в Швеция фонд EQT V), и купувачът излязоха с позиция, че са взели решение да не разкриват цената. Сега обаче тя очаквано се вижда от финансовия отчет на австрийския телеком за третото тримесечие на годината и съвпада с данни на "Капитал" от септември, че става въпрос за "малко под 120 млн. евро".

Според информацията от вторник, която вече е достъпна официално, сума от 35.4 млн. евро вече е платена, а разликата до 119.7 млн. евро е поет дълг, който ще бъде елиминиран, след като "Близу" бъде интегриран в "Мобилтел" - до края на годината.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    shule avatar :-|
    shule
    • - 5
    • + 5

    "Приходите и печалбата на "Мобилтел" продължават да се понижават и през периода юли - септември. Компанията отчита спад на постъпленията си с 5.8% през третото тримесечие спрямо същия период на предходната година"

    Пълни глупости. При положение, че имаш монопол на такъв пазар (телекумунекации) от 1994 до 2001 год. и да сринеш такава кампания това значи само две неща: изключително бездарен или откровенно крадлив ( с цел срив на компанията) мениджмънт. Маменето и откровенното лъжене на клиентите води винаги и единствено само до едно: ФАЛИТ.
    Възниква от самосебе си риторичния въпрос: дали Телеком Австрия има същата политика спрямо клиентите си в Австрия? Мисля, че всички знаем отговора.

    Нередност?
  • 2
    shule avatar :-|
    shule
    • + 5

    " Причините според финансовия отчет на Telekom Austria продължават да са същите като досега - слаба обща икономическа среда в страната и силна конкуренция на мобилния пазар."

    Нередност?
  • 3
    desolater avatar :-|
    Desolater

    Откакто Мтел назначиха за шеф, онзи дето смени логото, всичко върви надолу. Ама дали е заради новото лого или заради новият шеф не знам :)

    Нередност?
Нов коментар