Българските потребители пазаруват по-рядко за повече пари

Не се очаква ръст в закупените количества

Весела Калчишкова<br>    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Търговските вериги вземат все по-голям пазарен дял, традиционните магазини губят позиции. Хората пазаруват по-рядко бързооборотни стоки, но средната стойност на покупката се увеличава без значителна промяна в обема. Интернeт и мобилните устройства стават все по-важни за пазаруването.

Това са някои от изводите за пазара на бързооборотни стоки в последните 10 години, направени от Весела Калчишкова, директор "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел" - "GfKБългария", по време на конференцията Retail in Detail 2015, организирана традиционно от сп. "Регал" (издание на "Икономедиа") и GfK.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар