Как две търговски марки в Молдова вдигат капитал с 20 млн. лв.

"Енерджи маркет" и дъщерната й строителна компания "Химремонтстрой" са направили двата големи апорта, за да демонстрират по-добра кредитоспособност

"Енерджи маркет" е седмият по приходи за 2014 г. търговец на ток в страната с приходи от 113 млн. лв.
"Енерджи маркет" е седмият по приходи за 2014 г. търговец на ток в страната с приходи от 113 млн. лв.    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
"Енерджи маркет" е седмият по приходи за 2014 г. търговец на ток в страната с приходи от 113 млн. лв.
"Енерджи маркет" е седмият по приходи за 2014 г. търговец на ток в страната с приходи от 113 млн. лв.    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА

Две търговски марки, регистрирани в Молдова, добавят над 21 млн. лв. в капитала на строителна и енергийна компания от една и съща група. В "Химремонтстрой" апортът на "Мускатная роза" е оценен на 10 млн. лв., а в собственика й - търговеца на ток "Енерджи маркет", в аналогична операция капиталът е вдигнат с 11 млн. лв. заради марката "COMPLIMENT". В действието по принцип няма нищо незаконно, учудващото е размерът на оценката за две молдовски марки, зад които няма информация да стоят продукти или услуги и които са изцяло извън предмета на дейност на компаниите - строителство и енергетика.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал