Финансовите дупки в държавния транспорт стават все по-големи
НКЖИ и БДЖ продължават да реализират големи загуби


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Все по-лошо финансово състояние в основните проблемни транспортни компании. Това показват отчетите на дружествата от сектора за деветмесечието на тази година. Или железниците ще чакат помощ от държавата. Пощите увеличават с всяка поредна година нуждата си от субсидии. А летището ще бъде похарчено наведнъж, за да запълни някоя и друга бездънна дупка.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Това и децата се сещат, а кому е изгодно се пита?
Разходите за труд в РВД скочили с 10 млн.? Там 1100 човека правеха 110 милиона фонд ТРЗ. 10 хиляди лева средна заплата, включвайки в статистиката шофьорите и чистачките. Назначените там са само приносители към партийните каси.
бдж от 2009г. се управлява от комсомолския лидер с образование за дружинна ръководителка владко хамелеона от (бсп в герб),които изпълнява поръчка да го фалира.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.