Обединение на "ПСТ груп" най-вероятно ще строи нов път до летището

Отсечката, започната още през 2006 г., ще свързва терминал 2 директно с бул. "Брюксел"

"ПСТ груп" и партньорите й предлагат цена от 11.4 млн. лв. - с 2 млн. по-ниска от прогнозната.
"ПСТ груп" и партньорите й предлагат цена от 11.4 млн. лв. - с 2 млн. по-ниска от прогнозната.    ©  Skyscrapercity
"ПСТ груп" и партньорите й предлагат цена от 11.4 млн. лв. - с 2 млн. по-ниска от прогнозната.
"ПСТ груп" и партньорите й предлагат цена от 11.4 млн. лв. - с 2 млн. по-ниска от прогнозната.    ©  Skyscrapercity

Обединение с водещ партньор "ПСТ груп" е най-вероятният победител в търга за изграждане на нова пътна връзка до летището в София. ДЗЗД "Брюксел 2015" е с максимален брой точки за срок и технически възможности и с второто най-добро ценово предложение - 11.423 млн. лв. Най-ниска е цената на "ГБС Инфраструктурно строителство" - 11.379 млн. лв., но компанията има 40 точки по-малко за техническо предложение.

В сдружение "Брюксел 2015" влизат свързваната с Делян Пеевски "ПСТ груп". Според изданието "Строителство Градът" съдружник й е държавното ТСВ (Транспортно строителство и възстановяване). То е собственост на Министерство на транспорта, което е и възложител на поръчката за новата пътна връзка от терминал 2 на софийското летище до бул. "Брюксел" с прогнозна цена 13.4 млн. лв. От протоколите от работата на тръжната комисия в министерството става ясно, че сдружението "Брюксел 2015" се представлява от Камен Кичев (бивш зам.-министър на транспорта, заместник на сегашния министър Ивайло Московски), който е в директорския борд на "ПСТ груп", и Антон Софронов, който пък е собственик на строителната "Инфраструктурно строителство". До приключване на редакционния брой от транспортното министерство не отговориха на въпроса на "Капитал" колко и кои са фирмите в най-високо оцененото обединение.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се