Собствениците на кината "Арена" отварят нова верига ресторанти
Италианската Roadhouse Grill навлиза на българския пазар с две заведения


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Собствениците на кината "Арена" увеличават броя на веригите си за бързо хранене. След като в края на октомври компанията "Синема ентъртеинмънт" отвори първите си заведения от веригата Texas Chicken, от 11 ноември в кината "Арена Запад" и "Арена Младост" се добавя още един бранд - Roadhouse Grill. С откритите общо четири заведения през последните две седмици от двете марки компанията навлиза по-сериозно в ресторантьорството.
"Синема ентъртейнмънт" има в портфолиото си още две вериги за бързо хранене - Wagamama и Burger King, като във всичките участва като франчайзър. Собственици на Roadhouse Grill, която е на пазара от 2001г., е италианската Cremonini Group. Компанията има ресторанти по водещите летища и пътни артерии и едновременно с това се занимава с бордови кетъринг. В Италия веригата управлява 60 заведения с маркатаRoadhouse Grill, като България е първият чужд пазар, на който стъпва.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
10 коментара
Пицариите „Виктория“ в кината на „Арена“ пустееха поради съотношението цена/качество. В новоотворилия „Крайпътен грил“ цените са още по-смели от викторианските.
Заповядайте, в новите закусвални! Пресни полуфабрикати, с гарантирано високи цени, вероятно на самообслужване!
Онзи ден в Къркларели, се спуках да ям истинско шкембе, с чесън и телешки кюфтета на скара, поляти с много айрян...! За около 7 лева наши пари! Тия ще ме баламосват с прости филми и пържени картофи, как пък не!
До коментар [#1] от "zo":
"Смели" е коректен вариант на "безумни" :) Сандвич за 13 лв и бутилка вино за 60 си е баш смело и безотговорно :)
До коментар [#3] от "champelovier":
Честно казано, чудех се коя ли мутра какви ли пари е изпрала в тая инвестиция (доста месеци го ремонтираха ресторанта и резултатът е безспорно добър), защото със сегашните цени е просто невъзможно това нещо да е на каквато и да било печалба, то пък се оказа с италианско участие.
2015 г.
потребители се оплакват от цените в заведение под статия в Капитал.
До коментар [#5] от "alderweireld":
Да повторим за неразбралите: иде реч за съотношението качество/цена.
До коментар [#6] от "zo":
Искаж да кажеш, че вече си бил в Roadhouse?
Не?
Така си и мислех.
До коментар [#7] от "buljubei":
За хората, които сами си пишат и после отговарят си има клинична диагноза.
До коментар [#8] от "zo":
А за тези, които говорят без да знаят?
Вярно е, че цените там са си ... нека го кажем италиански,
но качеството на храната е несравнимо.
Не е за всеки , но си заслужава всяка стотинка.
До коментар [#9] от "buljubei":
То не е до знание и не знание, а въпрос на лично мнение. И в Буум бургер, и в Роудхаус нещата не са лоши, но просто не си струват парите.
Ако за тебе те са върха на кулинарията - ок.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.