С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 17 ное 2015, 17:51, 16415 прочитания

Планът за 2016

Осем компании от различни сектори очертаха прогнозите си за догодина. Всички са оптимисти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Алекс Джоло, генерален директор на "Декатлон България":



Фотограф: НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Оборотът ни ще порасне с 40% догодина


През 2015 г. компанията е намалила с 9% средната пазарна цена в магазините, ще го направи и през 2016 г.


До края на тази година ще достигнем равновесната точка (Break-even), при която ще покрием разходите по инвестицията, направена преди две години в България, и започваме да ставаме печеливши", заяви Алекс Джоло. През 2013 г. френската верига за спортни стоки Decathlon навлезе в страната и вече има четири магазина – два в София и по един във Варна и Пловдив. През 2015 компанията предложи възможност и за онлайн поръчки чрез българския си сайт.

"Ще приключим 2015 г. с един милион клиенти, 40 млн. лева оборот и 11% пазарен дял", отбеляза Джоло. Веригата постига това чрез най-ниската възможна цена всекидневно. "Нямаме промоции, нямаме "черен петък", защото през цялата година поддържаме ниски цени. И ако цена от 36.40 лв. за скейтборд например звучи странно, това е, защото не се стремим към цени, завършващи на 99 стотинки. През 2015 г. намалихме с 9% средната пазарна цена в нашите магазини, ще го направим и през 2016 г.", заяви Алекс Джоло.

През 2016 г. веригата планира отваряне на магазин в Бургас и 40% ръст на оборота, като 10% от продажбите ще са генерирани чрез онлайн търговия. "Искаме да направим спорта достъпен за всички, това е нашата мисия и през 2016 г.", заяви Алекс Джоло.



В средносрочен план предстои откриване на търговски обекти в Плевен, Стара Загора и Русе, както и на още един в столицата. Плановете до 2020 г. включват и отваряне на магазини в по-малките селища, но от по-различен, интегриран тип, свързан и с онлайн магазин. Компанията ще развива все повече omni-channel продажбите (чрез физически обекти и онлайн), съобщи Алекс Джоло.

В магазините на веригата по цял свят са заети 70 хил. души. В България заетите са 150, като средната възраст на работещите е 24 години.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Tesco напусна изцяло китайския пазар Tesco напусна изцяло китайския пазар

Компанията продаде и последния си останал дял на местния си партньор

26 фев 2020, 445 прочитания

Руска фирма все пак може да строи "Български поток" 5 Руска фирма все пак може да строи "Български поток"

Още от самото начало има подозрения, че продължението на "Турски поток" тук ще се прави от руски компании, макар договорът да е с арабско дружество

25 фев 2020, 2919 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
easyJet отчете рекордна печалба и влага 3.8 млрд. долара в нови самолети

Нискотарифната авиокомпания засега не предвижда нови линии от и до България

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10