С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 17 ное 2015, 17:51, 16416 прочитания

Планът за 2016

Осем компании от различни сектори очертаха прогнозите си за догодина. Всички са оптимисти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Хюсеин Йорюджю, изпълнителен директор на "Алкомет":



Фотограф: НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Очакваме 7% ръст на продажбите


Основното предимство на българския завод е бързата доставка до Европа


Производителят на алуминиеви изделия "Алкомет" очаква да увеличи продажбите си през следващата година със 7% както като количество, така и в стойност. Прогнозата за 2016 г. е шуменският завод да произведе 71.5 хил. тона продукция, с което оборотът да достигне приблизително 180 млн. евро. Това каза изпълнителният директор на компанията Хюсеин Йорюджю.

Предприятието на практика работи на пълен капацитет и изнася 95% от продукцията си, предимно за Европа. През последните години компанията се фокусира върху производството на по-завършени и с по-висока добавена стойност продукти. "Оглеждаме се за нови пазари, следим къде има недостиг и нужда от нови продукти и къде можем да отговорим на търсенето", обясни Йорюджю и добави, че това е основният фактор, който определя портфейла и инвестиционните планове на компанията.

Три са основните акценти в маркетинговата стратегия на "Алкомет". Предприятието залага на близостта си до цяла Европа и на гъвкавата си производствена схема, което му позволява бързо (максимум 2-3 дни) да прави доставки и да реагира на нуждите на клиентите си в момента. Предимство на компанията е също, че предлага широка гама продукти – и пресови (профили), и валцови (листи). Така успява да покрие почти всички потребности на клиентите и те да поръчат на едно място, обясни Йюрюджю. Дружеството продължава да прави инвестиции, за да подобрява качеството на продуктите си, което също му дава предимство, добави той.



"Алкомет" работи с предварителни договори с клиентите си, т.е. продажбите не са от складова наличност, а от бъдещо производство. Промените в цената на алуминия, която за три години се понижи от над 2200 долара до около 1400 долара в момента, нямат пряко влияние върху резултатите на компанията. Причината е, че дружеството хеджира основната си суровина чрез контракти, търгувани на Лондонската метална борса, а печалбата му идва от надбавката за преработка на метала до краен продукт.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Tesco напусна изцяло китайския пазар Tesco напусна изцяло китайския пазар

Компанията продаде и последния си останал дял на местния си партньор

26 фев 2020, 548 прочитания

Руска фирма все пак може да строи "Български поток" 5 Руска фирма все пак може да строи "Български поток"

Още от самото начало има подозрения, че продължението на "Турски поток" тук ще се прави от руски компании, макар договорът да е с арабско дружество

25 фев 2020, 3022 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
easyJet отчете рекордна печалба и влага 3.8 млрд. долара в нови самолети

Нискотарифната авиокомпания засега не предвижда нови линии от и до България

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10