"Интернет на нещата" се разраства към стоките за всекидневна употреба

Новите технологии позволяват на фирмите да изградят по-тясна връзка с потребителите

Силата на свързването на обекти, които досега са били "глупави", е най-очевидна в управлението на вериги за доставки и складове.
Силата на свързването на обекти, които досега са били "глупави", е най-очевидна в управлението на вериги за доставки и складове.
Силата на свързването на обекти, които досега са били "глупави", е най-очевидна в управлението на вериги за доставки и складове.    ©  Reuters
Силата на свързването на обекти, които досега са били "глупави", е най-очевидна в управлението на вериги за доставки и складове.    ©  Reuters
Броят на свързаните продукти, без да се броят смартфоните или компютрите, ще се увеличи от 5 млрд. днес до 21 млрд. до 2020 г.

В "Капиталът" Карл Маркс представя някои поразителни мисли за естеството на продуктите за всекидневна употреба, които той нарича стоки. Стоката трябва да бъде "много тривиално нещо", твърди той, и "лесно разбираемо". В действителност обаче е точно обратното – стоката е "нещо много странно, изобилстващо на метафизични и теологични тънкости".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар