"Интернет на нещата" се разраства към стоките за всекидневна употреба
Новите технологии позволяват на фирмите да изградят по-тясна връзка с потребителите


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В "Капиталът" Карл Маркс представя някои поразителни мисли за естеството на продуктите за всекидневна употреба, които той нарича стоки. Стоката трябва да бъде "много тривиално нещо", твърди той, и "лесно разбираемо". В действителност обаче е точно обратното – стоката е "нещо много странно, изобилстващо на метафизични и теологични тънкости".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.