"Интернет на нещата" се разраства към стоките за всекидневна употреба
Новите технологии позволяват на фирмите да изградят по-тясна връзка с потребителите


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
В "Капиталът" Карл Маркс представя някои поразителни мисли за естеството на продуктите за всекидневна употреба, които той нарича стоки. Стоката трябва да бъде "много тривиално нещо", твърди той, и "лесно разбираемо". В действителност обаче е точно обратното – стоката е "нещо много странно, изобилстващо на метафизични и теологични тънкости".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход