С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
22 ное 2015, 17:17, 3809 прочитания

Най-големите обществени поръчки през седмицата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Съчленени автобуси за Бургас
6.2 млн. лв.


"Бургасбус" ЕООД обяви поръчка за доставка на лизинг на 7 нови съчленени нископодови автобуса за масовия градски транспорт. Техническите характеристики трябва да са аналогични или по-добри от експлоатираните в дружеството по общинската транспортна схема и ще се доставят по проект "Интегриран градски транспорт на Бургас" по оперативната програма за регионално развитие. Източниците на финансиране на поръчката са собствени средства на общината и средства от "Регионален фонд за градско развитие" АД. Средствата, предоставени от фонда, ще бъдат използвани за незабавно упражняване на правото за придобиване на собствеността върху две от превозните средства. Крайният срок за изпълнение на доставката е по предложение на участника, определен в календарни дни, считано от датата на сключване на договорa. Лизинговата схема за плащане е за 8 години. Встъпителната вноска е 5% от доставната цена на автобусите. Ориентировъчна стойност на офертата е 6.2 млн. лв. с ДДС и включва доставната стойност плюс лизинговото оскъпяване. Участниците трябва да имат достъп до собствен финансов ресурс от поне 2 млн. лв. Така също да са реализирали минимум една сделка по продажби на нови автобуси за последните 3 години, отговарящи на изискванията на EURO 5/EURO 6 или еквивалентни, от същата категория и клас, която оферират, и притежаващи сертификат за ЕС, одобрен тип превозно средство, издаден от компетентен орган. Оферти се приемат до 22 декември 2015 г.


Система за управление на ресурсите на пристанищната инфраструктура
5.2 млн. лв.


Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура" обяви поръчка за проектиране и внедряване на интегрирана информационна система за планиране и управление на ресурсите на ДППИ. Обхватът на поръчката предвижда проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) ще подпомогне изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, ще подобри процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. Изпълнението на поръчката обхваща следните основни дейности: 1. Изготвяне на детайлна концепция на системата за планиране и управление на ресурсите (ИИС); 2. Доставка и изграждане на хардуерна инфраструктура (с включена гаранционна поддръжка); 3. Доставка на софтуер и лицензи за работа на системата за планиране и управление на ресурсите; 4. Изграждане, инсталиране и конфигуриране на интегрирана система за планиране и управление на ресурсите; 5. Тестове за приемане на системата в реална експлоатация; 6. Обучение на персонала и др. Срокът за изпълнение е 36 месеца. Кандидатът трябва да е изпълнил поне една услуга с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, през последните 3 години. Цената има 35% тежест при избора, а оферти могат да се подават до 11 януари 2016 г.

Обработка и доставка на фактури на "Софийска вода"
2.5 млн. лв.


"Софийска вода" АД обяви поръчка за електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на фактури, уведомителни писма, информационни и рекламни материали до клиентите на дружеството. На изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите по договора. Той ще е със срок на действие 24 месеца. Всеки участник трябва да е регистриран за извършване на неуниверсални пощенски услуги в частта - приемане на съобщения, подадени във физическа или електронна форма от подателя, предаването им чрез електронни съобщителни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки. Всеки участник трябва да притежава валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни, както и да има внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна на услугите, предмет на обществената поръчка. През последните три години всеки участник трябва да е изпълнил еднакви и/или сходни услуги, включително да е извършил електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик на минимум 3.6 млн. документа, съдържащи променливи данни, и доставка на минимум 3.6 млн. адресирани пратки. Срокът за подаване на оферти е 7 януари 2016 г.

Охрана на спортни обекти
2.3 млн. лв.




"Национална спортна база" обяви поръчка за осъществяване на денонощна физическа охрана с осигуряване на пропускателен режим на обекти, собственост на дружеството. В обхвата на поръчката са националният стадион "Васил Левски", "Арена Армеец", Национална спортна база "Спортпалас", гр. Варна, Национална тенис зала "София", Столичен колодрум "Сердика", Национална конно спортна база "Хан Аспарух", Национална гребна база "Панчарево", Национален спортен комплекс "Диана". Поръчката включва дейности по физическа защита и охрана на имущество на обекти на възложителя по приложен списък (техническа спецификация) към документацията за участие, oсъществяване на пропускателен режим по ред и начин, посочен от възложителя; обезпечаване сигурността и обществения ред при масови мероприятия самостоятелно и във взаимодействие с органите на МВР. Поръчката се възлага за всички обекти заедно. В определени случаи възложителят има право да възлага добавяне или отпадане на охранителни постове и/или обекти. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от датата на сключване на договор. Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност на обществената поръчка. През последните три години кандидатите трябва да са изпълнили договори за физическа охрана на обекти на стойност не по-малко от стойността на настоящата поръчка. Оферти се приемат до 18 януари 2016 г.

Ремонт на жп надлез на гара Елин Пелин
1.85 млн. лв.


Агенция "Пътна инфраструктура" обяви поръчка за ремонтно възстановителни работи на жп надлез на км 14 + 100 при гара Елин Пелин, път ІІІ-105" І-1 /Елешница/-Елин Пелин – Гара Елин Пелин – І-8/Нови хан/. Надлезът е построен през 1980-1981 г. на път ІІІ-105 при км 14+100 и премоства електрифицирани жп коловози на гара Елин Пелин. Надлезът е ремонтиран през 2003-2004 г. (след 22 години експлоатация), без да се извърши демонтаж на блоковете и подмяна на неопреновите вложки. Независимо от положените върху вложките специални уплътнителни състави отново са се появили течове. Състоянието на асфалтовата настилка е с висока степен на амортизация. Надлезът е изграден от олекотени стоманени връхни конструкции и стълбове. Този тип конструкции се използват основно за временни нужди. Максималният срок между рехабилитациите е около 15 години. Срокът за изпълнение е 300 дни. Изискванията към кандидатите са през последните пет години да са изпълнили поне един сходен обект, а именно ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрала и/или на пътища от републиканската пътна мрежа и/или на улици и/или пътища от общинската пътна мрежа и/или на пътни съоръжения към тях с отвор от 15 м. Оферти могат да се подават до 18 януари 2016 г.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Дигитално ретро Дигитално ретро

Община Велико Търново създава платформа за електронна търговия, която да улеснява предлагането на занаятчийска и земеделска продукция от двете страни на Дунав

14 дек 2019, 1060 прочитания

Nestlé ще продаде сладоледения си бизнес за 4 млрд. долара Nestlé ще продаде сладоледения си бизнес за 4 млрд. долара

Сделката е част от стратегията за преструктуриране на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер

14 дек 2019, 1536 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Volkswagen търси възможности за свиване на разходите

Германският производител преразглежда ефективността си, но според анализатори предвидените мерки може да са недостатъчни

Още от Капитал
Букурещ - по-големият офис събрат

Румънската столица има по-ликвиден пазар, повече инвеститори и по-големи наематели

Песимизъм печели, оптимизъм - губи

Създаването на къс ETF фонд върху SOFIX отваря възможност за печалби при падащ пазар

Походът на електробусите

През 2020 г. се очаква доставката на близо 300 превозни средства на ток за градския транспорт в големите градове

Дигиталният фронт на търговската война: Шампанско и данъци

Франция е първата, но не единствената държава, която планира данък върху тех компаниите въпреки заплахите на САЩ от ответни мерки

Не без сестра ми

Режисьорката Светла Цоцоркова за втория си пълнометражен филм "Сестра", който трупа награди преди българската премиера

Пича с фотоапарата

Фотографският проект на актьора Джеф Бриджис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10