Модата и електрониката ще бъдат най-динамичните сегменти в е-търговията

Габор Чех, изпълнителен директор на Fashion Days пред Капитал Daily

Около една четвърт от българите с достъп до интернет пазаруват онлайн и затова пазарът е перспективен.

Fashion Days продава онлайн модни дрехи и аксесоари и е сред водещите електронни търговци в България. Компанията започва дейност преди шест години, като продава намалени стоки на големи модни марки в различни ценови сегменти, а отскоро предлага и нови колекции. Компанията заедно с други два големи онлайн портала за търговия - eMAG и OLX, е собственост на южноафриканския фонд Naspers. В момента се преструктурира, като смята да съсредоточи усилията си на пазарите в България, Румъния и Унгария, където резултатите ѝ са най-добри. В момента за нея работят около 500 служители, 25 от които в България. Изпълнителният директор Габор Чех очертава тенденциите в електронната търговия с мода и очакванията за развитие на българския пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал