С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 ное 2015, 14:17, 2026 прочитания

Бизнес хроника - 29 ноември

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
H&M отвори втори магазин в Пловдив
След като миналия месец откри поредния си магазин в Mall Sliven, шведската верига за облекло  продължава експанзията си в България. Преди дни H&M отвори втори магазин в Пловдив на търговската улица на града – ул. "Александър I Батенберг". Той е разположен на пет етажа и заема общо 2600 кв.м. Това е 18-ият магазин на H&M в България, като първият беше открит през 2012 г. "Изключително сме щастливи да отворим вратите на втори магазин в Пловдив. Вярваме, че това е най-добрата шопинг локация в града, и се радваме, че магазинът е разположен в прекрасна сграда с голямо историческо и културно наследство", коментира Сандрин Галпароли, регионален мениджър на H&M за България и Гърция.

Продажбите на eMAG през "черния петък" са достигнали 20 млн. лева
Онлайн търговецът съобщи, че е надминал миналогодишните резултати от кампанията пет часа преди края на тазгодишния "черен петък". Само до 19.00 ч. в промоционалния ден в eMAG.bg са поръчани 154 000 продукта, което е с 40% повече от миналата година. От компанията съобщават, че общите продажби са достигнали 20 млн. лева, а 25% от тях са генерирани от мобилни устройства. Сред най-поръчваните стоки са били малките електроуреди, телевизорите и мобилните телефони, следвани от играчки и детски артикули, таблети, парфюми. Marketplace платформата на eMAG, която позволява на партньори на търговеца да предлагат собствени продукти на сайта, също е отбелязала високи резултати: продадени са над 30 000 продукта на стойност 2.2 млн. лева.

Ръст на инвестициите в бизнес имоти в Европа през третото тримесечие

Инвестициите в бизнес имоти в Европа са се повишили с 18% през третото тримесечие на годината спрямо същия период на миналата година и са достигнали до 62 млрд. евро, показват данни на международния консултант CBRE. Най-високо увеличение на инвестиционната активност е отбелязала Франция, а сред традиционните лидери са Германия и Великобритания. В Норвегия и Швеция също се отчита силно трето тримесечие, а от Южна Европа като най-бързо развиващи се се очертават пазарите в Португалия и Испания. В България общият оборот на сделки в инвестиционни имоти от началото на годината досега не надвишава 20 млн. евро, коментира Асен Лисев, основател и управляващ директор на MBL CBRE. Като основна причина за ниските обороти в страната и през 2014 г., и през 2015 г. той посочва липсата на чуждестранни институционални купувачи.




    • Facebook
    • Twitter
    • Зарче
    • Email
    • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

      Дарение
      Плащането се осъществява чрез ePay.bg

    Прочетете и това

    Нов цигарен връх Нов цигарен връх

    Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

    21 фев 2020, 588 прочитания

    Telerik Academy подготвя "холистично оформени" кадри за IT индустрията Telerik Academy подготвя "холистично оформени" кадри за IT индустрията

    През тази година Telerik Academy обучава по програмиране и 2 хил. ученици от I до XII клас в 25 града

    21 фев 2020, 527 прочитания

    24 часа 7 дни
     
    Капитал

    Абонирайте се и получавате повече

    Капитал
    • Допълнителни издания
    • Остъпки за участие в събития
    • Ваучер за реклама
    Още от "Компании" Затваряне
    Merck планира продажба на част от фармацевтичния си бизнес

    Още от Капитал
    Хазартна рекламна напаст

    Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

    Спаси ме от коронавируса

    По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

    (Не)възможната столица на културата

    "Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

    Вирусът, който смрази света

    Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

    Имало едно време в "Червената къща"

    Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

    20 въпроса: Юрий Вълковски

    Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

    X Остават ви 0 свободни статии
    0 / 10