С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 30 ное 2015, 17:24, 8151 прочитания

Френски стартъп за услуги ще открие офис в България

StarOfService очаква да набере 10 хил. професионалисти за своята платформа до края на годината

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Трафикът към платформата в България нараства с около 20% на месечна база и е достигнал 100 хил. посещения през ноември.
Френският стартъп StarOfService за виртуален пазар за услуги планира да открие офис в България през следващата година. Компанията е създала платформа, която свързва професионалисти в различни области и клиенти, които имат нужда от такива услуги. В момента на него са регистрирани 700 хил. професионалисти в 900 категории, предлагащи най-разнообразни услуги като обущарство, ВиК, гледане на деца, фризьорство и др. От януари 2015 г. компанията е и на българския пазар и вече има 7.5 хил. местни специалисти, които са включени в платформата. Очакванията са те да достигнат 10 хил. преди края на годината. Заради нарастващия интерес към услуга от този тип в България StarOfService смята да открие и физически офис в София през 2016 г., съобщи за "Капитал Daily" Нешен Юджел, мениджър за Източна Европа.

Данните показват, че трафикът към платформата в страната нараства с около 20% на месечна база и е достигнал 100 хил. посещения през ноември. Според Юджел България e пазар с потенциал за развитие, тъй като годишно търсенето на съвет за избор на местни професионалисти само в Google надхвърля 10 млн. заявки. "България е интересна заради сходните с Франция проблеми по отношение на заетостта при дребните услуги", допълват от компанията, която има дейност в още около 80 страни.


Как работи пазарът

Платформата на StarOfService е нещо като виртуален пазар, където професионалисти предлагат услугите си. Потребителите могат да зададат специфични параметри на това, от което се нуждаят, и екипът на платформата предлага няколко възможности. Оттам нататък клиентите могат да се свържат лично със специалистите, да уточнят тарифите, да сравнят офертите и да вземат решение. Сключването на сделката или наемането минава през сайта. За потребителя ползването на платформата е безплатно.

За професионалистите процесът е малко по-различен - при получаване на заявка от потенциален клиент на сайта те трябва да купят кредити за 2 лв., за да предложат оферта. Според Юджел специалист с добре структуриран профил получава поръчка, след като даде средно четири до пет оферти на различни потребители. С други думи, намирането на клиент струва от 8 до 10 лв.   



Tова е и бизнес моделът на StarOfService - вместо комисиона за сключена сделка компанията печели от фиксирана тарифа за посредничество. Ролята на екипа на компанията е да осъществи първия контакт между потребител и предлагащ, както и да проверява дали професионалистите, които се регистрират, са сертифицирани и имат право да упражняват дейността, която предлагат. На платформата на компанията може да се гледа по-скоро като на инфраструктура и като на маркетинг инструмент за местни еднолични търговци.  

Кои са StarOfService
Французите Лукас Ламбертини, Тони Пеньот и Майл Люклер създават StarOfService през ноември на 2013 г. с идеята да увеличат заетостта на свободно практикуващи специалисти и, от друга страна, да предложат да потребителите едно място, където могат да получат съвет и директно да заявят услуга. Екипът е от 120 души, а централата се намира в Париж. Компанията, чиято платформа се ползва в 80 страни, има офиси в няколко от държавите, където има присъствие. През 2015 г. платформата печели финансиране за 1.5 млн. евро в два рунда, с които смята да продължи растежа си. Инвеститори в бизнеса са основателите на BlablaCars Франсоа Напез и Фредерик Мазела, фондовете Kima Ventures и Point Nine Capital, както и бившият директор на eBay и mobile.de Ралф Вернер.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел "Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел

Инициативата ще осигури на компанията достъп до идеи, модерни подходи и технологии в строителната индустрия

8 дек 2019, 367 прочитания

Маратонът: месеци тичане в EXCEL Маратонът: месеци тичане в EXCEL

По-лесно е да пробягаш 42 километра, отколкото да организираш голямо спортно събитие

7 дек 2019, 743 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Васил Мирчев е продал повече от половината си акции в "Сирма"

Създателят на "ВМ финанс груп" вече държи 2.7% от капитала на дружеството

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Супер звук в мини тяло

Кои са най-добрите TWS слушалки на пазара

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10