Rossignol навлиза в производството на облекло
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Rossignol навлиза в производството на облекло

Rossignol навлиза в производството на облекло

Компанията също така купува производителя на велосипеди Time

3516 прочитания

© DOMINIC EBENBICHLER


Най-големият производител на ски оборудване и аксесоари в света -  Rossignol, обяви, че ще създаде ново подразделение за облекло, което да допълва бизнеса му, съобщава Financial Times. За пръв път в 108-годишната си история компанията ще има специално звено за облекло, отбелязва изданието. Базираната във Франция компания също така води преговори за придобиването на френския производител на велосипеди Time.

Климатични промени

Главният изпълнителен директор на компанията Брюно Серклей заявява, че тези действия целят надграждането на марката и диверсификация на приходите на групата извън зимните спортове на фона на увеличаващата се нестабилност на климата. "В ски курортите ние не виждаме затопляне на климата, но виждаме промяна на климата. Нуждаем се от компенсация на риска", заявява той. Тези коментари идват по време на течащата в Париж среща на световните лидери по въпросите на климатичните промени.

Акциите на компанията не се търгуват на борсата, след като през 2013 г. беше продадена на частния инвестиционен фонд Altor Equity Partners. През последващите няколко години компанията се възстановяваше от лошите бизнес решения, взети, докато беше собственост на щатския производител на сърфове Quiksilver. Проведените реформи включваха връщане на част от производството на ски от Тайван обратно във Франция. Групата отчете продажби от 241 млн. евро през сезон 2014-2015 г. - с 8% повече в сравнение с 2013-2014 г. Ръководството на компанията твърди, че бизнесът се е върнал на печалба.

Като част от плановете за навлизане в бизнеса с облекло Rossignol ще пусне три линии от продукти, покриващи висококачествените спортни облекла, градска мода и лайфстайл сегмент. Мъжките и женските модни линии ще бъдат представени през януари и февруари в Милано. В миналото компанията е правила по-ограничени опити за навлизане в сектора, най-вече в специализирано връхно облекло. Алесандро Локатели, който е назначен за ръководител на новото подразделение, изтъква, че този път плановете са много по-мащабни. "Ние ще навлезем във всички нива на веригата за доставки", изтъква той.

Градски облекла

Локатели, който преди това е работел като генерален мениджър на Pierre Balmain, заявява, че градската линия облекла ще стане символ на пълното излизане на компанията извън традиционния й бизнес със ски спортове. "Продуктите ни вече няма да са изключително свързани със света на ските. Градските облекла ще бъдат разработвани в Италия и произвеждани в Източна Европа", заявява той. Облеклата и аксесоарите за ски спортове ще бъдат произвеждани в Азия.

Серклей изтъква като основна задача разнообразяването на приходните потоци на групата, които са "много зависими от снега". Промяната се налага въпреки технологически нововъведения като машините за сняг, които помагат да се стабилизира продължителността на ски сезона.

С такава цел е взето и решението за придобиване на производителя на луксозни велосипеди Time. Компанията е семейна собственост, разполага със 120 служители и има годишни приходи от 12 млн. евро. "Има много допирни точки между ските и велосипедите. В страните, в които се практикува едното, обикновено се практикува и другото. Time ще може да се възползва от световната дистрибуторска мрежа на Rossignol", изтъква Серклей.

Най-големият производител на ски оборудване и аксесоари в света -  Rossignol, обяви, че ще създаде ново подразделение за облекло, което да допълва бизнеса му, съобщава Financial Times. За пръв път в 108-годишната си история компанията ще има специално звено за облекло, отбелязва изданието. Базираната във Франция компания също така води преговори за придобиването на френския производител на велосипеди Time.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Книгите се завръщат

Книгите се завръщат

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK