ЕК отпусна 6.6 млн. евро за промоция на български плодове, вина и спиртни напитки

Брюксел финансира четири програми на браншови организации за разширяване на пазарите в общността и извън ЕС

В резултат на тези програми за първи път български череши се продават в Норвегия
В резултат на тези програми за първи път български череши се продават в Норвегия
В резултат на тези програми за първи път български череши се продават в Норвегия    ©  Юлия Лазарова
В резултат на тези програми за първи път български череши се продават в Норвегия    ©  Юлия Лазарова

Европейската комисия одобри финансирането на още четири български промоционални програми за храни и напитки, подадени през 2015 г., съобщиха за "Капитал Daily" от Министерството на земеделието и храните (МЗХ). По този начин браншовите организации ще могат да рекламират пресни череши и други плодове, вина и спиртни напитки на пазарите в общността и извън нея. Безвъзмездната помощ е 6.59 млн. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове