Гледайте на запис конференцията: "Банките и бизнесът"
Close

Транспорт: На прибежки и припълзявания

Ръст на българските превози ще има и през 2016 г., но с ограничени темпове

Международни проблеми пренасочиха превозвачите към европейските пазари, там обаче голямо развитие не се очаква
Международни проблеми пренасочиха превозвачите към европейските пазари, там обаче голямо развитие не се очаква
Международни проблеми пренасочиха превозвачите към европейските пазари, там обаче голямо развитие не се очаква    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Международни проблеми пренасочиха превозвачите към европейските пазари, там обаче голямо развитие не се очаква    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Превозвачите очакват отварянето на иранския пазар през следващата година.

Сложен лабиринт от военни действия, ембарго, пътуващи бежанци и транзитни ограничения. През него ще се промъкват и през новата 2016 г. българските транспортни компании. Ръст ще има, но с ограничени темпове.     


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Станимир Вълков
    • - 1
    • + 4

    Българските превозвачи първо да се научат да плащат редовно и това което са обещали, и след това да реват че нямат кадри. Пълно е с мошеници и измамници измежду собствениците на фирми. Даже и големите. Не е нормално да работиш 3 месеца през които ти плащат минимален аванс и когато се прибереш да чакаш още поне месец да ти изплатят това което си заработил. И на всичкото отгоре те орязват я за измислен преразход на гориво, я за много магистрални такси, я за неправилно дишане, и за още на знам си там какво. Тоя на "ДИСКОРДИЯ" няма какво да се оплаква. Защо не попитате, шофьорите защо напускат от там? Ако е много хубаво и е коректен хората ще бягат ли? "КАПИТАЛ" не е ли време да попитате и шофьорите? Досега винаги представяте гледната точка на работодателите. Истината винаги има две страни. Българските шофьори са много търсени във всички фирми на запад от българската граница. Много колеги в момента работят даже и за македонски и сръбски фирми. Защо ли никой не се оплаква че българските шофьори крадат нафта, или карат прекалено много по магистрала, ами само нашите "чорбаджии" са недоволни? Май алчноста им идва в повечко. Накрая май сами ще си карат камионите, ако продължават така.

    Нередност?
Нов коментар