С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 5 яну 2016, 18:05, 14330 прочитания

Русенска фирма ще шие за германската модна къща Escada

"Аристон С" има собствена модна линия под едноименния бранд, но работи и с Hugo Boss

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Русенското шивашко предприятие "Аристон С" започва през март да произвежда облекла за германската премиум модна марка Escada. Германската компания сама потърсила контакт с "Аристон С" благодарение на дългогодишното сътрудничество на русенската фирма с друг голям моден бранд - Hugo Boss. С това се очаква персоналът да се увеличи с 25% в производствената база в Русе, съобщи за "Капитал Daily" управителят на предприятието Николай Синабов.

Работа основно за износ


"Аристон С" е експортно ориентирана компания, като около 70% от продукцията е предназначена за външните пазари. Предприятието шие дамска мода на ишлеме за Hugo Boss от пет години и от март - рокли и сака за Escada, но има и собствени брандове. Една от известните марки, които тръгват от русенския цех, е Bobo Zander, произвеждана съвместно с едноименната италианската компания, но собствена търговска марка на "Аристон С". В България компанията има 13 магазина в София, Русе, Несебър, Перник и Кюстендил, повечето брандирани като Bobo Zander.

Добри резултати

Русенското предприятие е собственост на Борис и Стефка Синабови. За 15 години в бранша фирмата успява да създаде стабилни партньорства с международни модни компании, за които произвежда в собствения си цех в Русе. Производствената база на "Аристон С" в града е с размер 11 хил. кв.м и в нея са заети близо 300 души, а благодарение на сътрудничеството с Escada ще бъдат наети още 70 висококвалифицирани служители, обясниха от дружеството. Това ще даде възможност на русенското предприятие да увеличи възнаграждението на служителите си, възможно е разширяване на производствения капацитет на компанията в рамките на собствения ѝ имот, допълва Николай Синабов.



През последните години бизнесът на фирмата се развива стабилно. През 2014 г. компанията отчита приходи от близо 6.2 млн. лв., печалба от 850 хил. лв. и 345 служители, показва справка в Търговския регистър. Година по-рано оборотът на "Аристон" е бил 5.2 млн. лв. при печалба 444 хил. лв. През годините фирмата е реализирала проекти и по оперативните програми, като благодарение на тях е обновила оборудването и е увеличила производството си.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

За кожата на един гайджин За кожата на един гайджин

Бившият автомагнат Карлос Гон избра да е беглец от японската правосъдна система, но животът му тепърва ще става по-сложен

17 яну 2020, 1014 прочитания

Без вода няма индустрия Без вода няма индустрия

Промишленото водоснабдяване засега е осигурено на повечето места в страната, но за някои компании има притеснения

17 яну 2020, 878 прочитания

24 часа 7 дни

17 яну 2020, 3361 прочитания

17 яну 2020, 2846 прочитания

17 яну 2020, 2121 прочитания

17 яну 2020, 2051 прочитания

17 яну 2020, 1933 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Химко" пак се продава

Търсената цена от 11.7 млн. лв. е почти наполовина по-ниска от предния път

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10