Облигационерите на БДЖ започват продажби на имоти на компанията

Заради просрочения дълг на търг вече е обявена бившата сграда на Транспортна полиция

Досега заради забавени плащания към кредиторите се продаваха само товарни вагони. Сега се дава ход и на продажби на недвижимо имущество, като това едва ли ще е единствената продажба на сграда на холдинга
Досега заради забавени плащания към кредиторите се продаваха само товарни вагони. Сега се дава ход и на продажби на недвижимо имущество, като това едва ли ще е единствената продажба на сграда на холдинга
Досега заради забавени плащания към кредиторите се продаваха само товарни вагони. Сега се дава ход и на продажби на недвижимо имущество, като това едва ли ще е единствената продажба на сграда на холдинга    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Досега заради забавени плащания към кредиторите се продаваха само товарни вагони. Сега се дава ход и на продажби на недвижимо имущество, като това едва ли ще е единствената продажба на сграда на холдинга    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Просрочените задължения на Българските държавни железници вече доведоха и до първа продажба на сграда на транспортния холдинг. Това става ясно от Регистъра на публичните продажби на Камарата на частните съдебни изпълнители. 

На купувачи се предлага административната сграда на Транспортна полиция, която е собственост на "Холдинг БДЖ". Въпросната служба вече не се помещава там и имотът е необитаем. Процедурата е задействана от кредиторите по втория облигационен заем на БДЖ, по който има просрочия от години и те не могат да съберат вземанията си. Сградата се намира на столичния булевард "Княгиня Мария Луиза" 110а. Тя е на пет етажа. Продажбата ще започне на 12 януари и ще продължи месец, като началната тръжна цена е 2.732 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    krastitel avatar :-?
    krastitel
    • - 4
    • + 20

    соц мастодонта БДЖ е като българската соц енергетика - скоро и тя ще е във фалит - и колкото повече държавата ги спасява с пари на данъкоплатците, толкова повече дупката и щетата ще става по-голяма
    просто трябва да се преформулират правилата и приоритетите съобразно новите тенденции, но на Кой не му стиска ...

    Нередност?
  • 2
    bojko84 avatar :-|
    Компетентен
    • - 5
    • + 8

    Не на Кой не стиска, а до голяма степен на самите българи. Като решат да вкарат по-пазарни практики в БДЖ и хората започват да се надигат. Поддържат се линии, в които пътуват по 2 пътника на влак и това го плащаме всички ние, защото винаги някой плаща сметката.

    Нередност?
  • 4
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • - 1
    • + 8

    бдж от 2009г. се управлява от комсомолския лидер с образование за дружинна ръководителка владко хамелеона от (бсп в герб),които изпълнява поръчка да го фалира. финансовите дупки в бдж ще се запълнят от футболни трансфери реализирани от изпълнителният му директор владимиров-комсомолски секретар по професия и детска учителка по образование и настоящ виден гербер

    Нередност?
Нов коментар