Нова писта за Вълка
Държавата "подарява" опит на концесионера на летище Горна Оряховица, без който Гайтански нямаше да отговаря на условията


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Правим всичко възможно да се освободим от Вълка в София." Изказването е на премиера Бойко Борисов от 2006 г. Тогава той изпълняваше длъжността кмет на София, а притежателят на въпросния прякор Румен Гайтански държеше почистването на столицата. Заглавията "Борисов ще гони Вълка" не закъсняха. Своеобразната битка се превърна в основна гордост на тогавашния кмет. А Борисов продължава да напомня периодично за нея, като през есента на 2015 г. при откриването на завода за отпадъци на столицата той отново намери повод да вметне "заводът е 100% общински. Няма мечки, вълци, лисици".
Сега държавата сама отваря ново поле за действие на Румен Гайтански-Вълка, този път в сферата на авиацията. Това стана ясно, след като работната комисия в министерството на транспорта е взела решението за концесионер на летището в Горна Оряховица да бъде избран единственият кандидат - консорциум "Гражданско летище Горна Оряховица".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
11 коментара
Чудесна статия за реалната ситуация. Мафията отново си има държава.
Мисля, че българите са невероятна нация и все пак славянин явно произлиза от слейв (или буквален превод РОБ)
И ние сме такива, на своите господари.
Летище Горна Оряховица като летище не е някаква апетитна хапка, а просто голям проблем. Не е случайно, че 25 години нито държавата може да направи нещо с него, нито имаше интерес от частен концесионер.
Вместо да се радваме, че някой изобщо ще опита нещо да направи с летището, отново търсим под вола теле!
Съжалявам, ако едва сега сте го разбрали, но принципно това е стратегията на Хорейшио за борба с олигархията. Преяждане с подарен бизнес до пръскане. А пръскането може да настъпи само ако не слушат
Не мога да разбера какъв е проблема с летището? Със сигурност концесията на въпросното летище влия на хората в пъти по-малко, та да не кажа изобщо, от концесията за сметоизвозване на София. Каквото и да прави Вълка с това летище то по никакъв начин няма да има обществено отражение - да сте чули да има някакви полети до въпросното летище? Щото аз не съм. Все пак не говорим за летище София. По добре на Вълка отколкото да стои така и да се разпада.
И няма край,
и няма край
на шир и длъъж....
ехоо, ехоо безкрайна мафия
До коментар [#4] от "haz23":
Ако си попрочел малко - въпросното летище е с няй-голям отенциал за карго летище в радиус от 500 км.
да не говорим за другите му позитиви.... 1925-та говори ли ти нещо а ?
Въпреки всичките му недостатъци, не бих върнал човек, желаещ да инвестира 32млн. лева в едно (почти) забравено от бога място.
115 тона и 268 пътника за цялата 2014-та. Страшно скъпоценен актив.
Подкараха ги пак със стрелба "бизнесмените". На тоя няма ли скоро да му дойде времето?
...маргините - за министри на вътрешните работи и отбраната, братя галеви - на културата, тимаджиите - на икономиката, гриша ганчев - на финансите и делян пеевски премиер :)
Така ще е завършена картинката.
В Сливен около началото на годината улиците не бяха почистени както трябва, същото беше и при второкласните пътища в района на града. По междуселските пътища снегорин въобще не бе минавал, и то в продължение на 2-3 дни при обилен снеговалеж. Свършената тогава работа не може да се оцени на 5 лв., камо ли на 20 млн. Общината, ако може, да си преразгледа договора с тази фирма.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.