Metro търси растеж на вътрешния пазар
Германската верига за търговия на едро и дребно се изтегля от развиващите се пазари, за да се фокусира върху Европа


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Глобалното присъствие на германската верига магазини Metro в 30 държави трябваше да предпази търговеца от пазарните колебания. Вместо това обаче, сътресенията по света удариха компанията и я принудиха да преорганизира дейността си да се фокусира върху Европа, пише Wall Street Journal.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.