Metro търси растеж на вътрешния пазар

Германската верига за търговия на едро и дребно се изтегля от развиващите се пазари, за да се фокусира върху Европа

Празничните продажби са се увеличили спрямо година по-рано, благодарение на по-силното представяне в Западна Европа и най-вече в Германия.
Празничните продажби са се увеличили спрямо година по-рано, благодарение на по-силното представяне в Западна Европа и най-вече в Германия.
Празничните продажби са се увеличили спрямо година по-рано, благодарение на по-силното представяне в Западна Европа и най-вече в Германия.    ©  Reuters
Празничните продажби са се увеличили спрямо година по-рано, благодарение на по-силното представяне в Западна Европа и най-вече в Германия.    ©  Reuters
Най-тежкият удар за германския търговец дойде по линия на кризата в Русия.

Глобалното присъствие на германската верига магазини Metro в 30 държави трябваше да предпази търговеца от пазарните колебания. Вместо това обаче, сътресенията по света удариха компанията и я принудиха да преорганизира дейността си да се фокусира върху Европа, пише Wall Street Journal.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове