Най-големите обществени поръчки през седмицата
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-големите обществени поръчки през седмицата

Най-големите обществени поръчки през седмицата

3116 прочитания

© Юлия Лазарова


Самолетни билети за държавната администрация

30 млн. лв.

Централният орган за обществени поръчки към Министерството на финансите обяви поръчка за самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина. Поръчката е за сключване на рамково споразумение с няколко оператора със срок на действие до края на 2018 г. Процедурата ще се проведе изцяло електронно чрез уеб базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП). Това е втората уеб базирана поръчка на държавата след успешно проведената през 2015 г. поръчка за тонери за копирни машини. Това е втори опит за централизирана поръчка за самолетни билети за държавните служители, след като първата от 2013 г. беше прекратена след съмнения за картел на туроператорски фирми. Сега прогнозната стойност на поръчката се увеличава от 25 на 30 млн. лв. без ДДС. Тя е разделена на две обособени позиции: 1. "Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел" с прогнозна стойност 15 млн. лв.; 2. "Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации" с прогнозна стойност 15 млн. лв. Участниците трябва да имат изпълнени минимум по 10 услуги за всяка обособена позиция: продажба на самолетни билети. Оферти се приемат до 7 март 2016 г.

Инфраструктура за индустриална зона "Марица"

9.7 млн. лв.

Община Марица обяви поръчка  за строително-монтажни работи (СМР) на пътища и пътна инфраструктура на територията на индустриална зона "Марица". Поръчката касае сключването на рамково споразумение съгласно чл.93б, ал.1 от ЗОП. Обхватът, обемът и териториалната локация на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависят от възникналата конкретна необходимост в срока на рамковото споразумение и ще бъдат определени в количествено-стойностни сметки (КСС). Рамковите споразумения ще се сключат за 4 години. Прогнозната стойност на поръчката е 9.7 млн. лв. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв в размер, не по-малък от 500 хил. лв. Той трябва да е завършил успешно строителството на поне 4 строителни обекта, от които поне 2 свързани с изграждане, реконструкция или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. Техническото предложение има 50% тежест при избора на изпълнител, цената - също. Оферти се приемат до 24 февруари 2016 г.

Доставка на жп стрелки за НКЖИ

4.7 млн. лв.

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) обяви поръчка за сключване на рамково споразумение за срок от четири години с предмет: "Доставка и влагане на нови железопътни стрелки и доставка на нови стрелкови части". Поръчката е за: 1. Доставка на нови железопътни стрелки и стрелкови части българско производство - франко натоварен вагон в отправна гара на производителя на територията на България, или DDP Сточна гара София, DDP гара Горна Оряховица, DDP гара Пловдив Разпределителна съгласно Инкотермс 2010 за доставки от внос. 2. За влагане на доставените стрелки – на железопътни гари, които ще се конкретизират в поканата за подаване на оферта за сключване на договор въз основа на рамково споразумение. Рамкови споразумения ще бъдат сключени с няколко оператора за срок от 4 години. Участникът трябва има успешно изпълнени минимум три доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката през последните три години: доставки на стрелки и стрелкови части за железен път. През последните 5 години участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи: демонтаж, влагане, монтаж на минимум три нови стрелки за железен път. Критерий за избор е най-ниска цена. Оферти се събират до 10 март 2016 г.

Саниране Балчик

1.7 млн. лв.

Община Балчик обяви поръчка за инженеринг във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Тя е разделена на две обособени позиции: 1: Многофамилна жилищна сграда, намираща се в град Балчик, жк. Балик, бл. 24, вх. А и Б; 2: Многофамилна жилищна сграда, намираща се в град Балчик, жк. Балик, бл. 26, вх. А и Б. Поръчката включва разработване на работни проекти за нуждите на обновяването, изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени сметки по приложимите части, както и с опис на видовете и количествата СМР съгласно препоръките за задължителните СМР в техническите паспорти и енергийните обследвания за обектите. Участниците могат да кандидатстват само за една обособена позиция. Те трябва да са изпълнили/извършили през последните три години строително-монтажни работи и/или инженеринг с предмет и обхват, еднакъв или сходен с предмета и обхвата на настоящата обществена поръчка на минимум един строителен обект. Оферти се приемат до 29 февруари 2016 г.

Електронни гривни за арестанти

1.5 млн. лв.

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" обяви поръчка за предоставяне на услуга по електронно наблюдение на осъдени лица и лица с мярка за неотклонение "домашен арест". Тя включва наем на оборудване за радиочестотно наблюдение, верификация и сателитно наблюдение, за eдновременно активно наблюдение на до 260 осъдени лица и/или лица с мярка за неотклонение "домашен арест" поставени под електронен мониторинг или до 1040 лица за целия период на поръчката за срок от две години или до достигане на прогнозната стойност на поръчката. Гривните трябва да засичат движението на територията на цялата страна. Поръчката е свързана с промени в Закона за изпълнение, които предвиждат всички наказани с пробация, задържани под домашен арест, и затворници в затвори от открит тип да бъдат следени с електронни гривни. Целта е да не могат да напуснат страната и да се укрият от правосъдието. Участниците трябва да разполагат със собствен ресурс от 50 хил. лв. Участникът следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен)/ внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството и система за управление на сигурността на информацията съгласно стандарт ISO 27001:2005 или друг еквивалент с обхват на сертификацията, приложим към предмета на поръчката. Участникът трябва да разполага със собствен, нает или на разположение на друго правно основание контролен център за осъществяване на електронно наблюдение и резервен център за данни, който да гарантира непрекъснатост на операциите по електронно наблюдение при извънредни ситуации с описание на оборудването на контролния център. Оферти се приемат до 8 март 2016 г.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK