Почти две трети от интернет потребителите в ЕС са пазарували онлайн през 2015 г.

Почти две трети от потребителите на интернет в ЕС са извършили онлайн покупки през 2015 г., като делът на тези от 16 до 54 години непрекъснато расте. Това показва изследване на Евростат, според което съществено се различава и делът на онлайн купувачите в различните региони на Европа. Пример за големите разминавания - в Румъния едва 18% от интернет потребителите пазаруват онлайн, докато във Великобритания са 87%.

Почти осем от всеки десет граждани на ЕС са използвали интернет през последните три месеца, а две трети влизат в мрежата на дневна база. В ЕС почти осем от всеки десет души на възраст 16-74 години са използвали интернет най-малко веднъж през трите месеца преди проучването, а над три четвърти - средно поне веднъж седмично у дома, на работа или на друго място.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал