"Градинария" помогна за сключване на сделки за над 190 тона пресни плодове и зеленчуци

За шест месеца онлайн платформата е посетена от над 9000 потребители

Целта на платформата е производители и купувачи да се договарят пряко, без посредници по веригата
Целта на платформата е производители и купувачи да се договарят пряко, без посредници по веригата
Целта на платформата е производители и купувачи да се договарят пряко, без посредници по веригата    ©  Цветелина Белутова
Целта на платформата е производители и купувачи да се договарят пряко, без посредници по веригата    ©  Цветелина Белутова

От юли досега първият електронен пазар на едро за свежи плодове и зеленчуци "Градинария" (www.gradinaria-bg.com) е посетен от 9379 потребители, като 42% са се върнали отново. През онлайн платформата са сключени сделки за поне 190 тона продукция. Това стана ясно по време на среща на производители с представители на търговци и преработвателни предприятия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар