🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Мобилните реклами подобряват резултатите на Facebook

Компанията започва да печели и от платформите WhatsApp и Instagram

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Социалната мрежа Facebook е постигналa неочаквано високи резултати за последното тримесечие на миналата година, съобщава Financial Times. Подобрението, дължащо се на силен ръст при мобилните реклами, изненадващо преобръща тенденцията на забавяне в постъпленията на компанията.

Приходите на групата са скочили с 52% до 5.84 млрд. долара за последните три месеца на 2015 г. Това е значително над средната прогноза на анализаторите за 5.37 млрд. долара. Растежът на компанията се беше забавил до около 40% на годишна база през предходните тримесечия. Приходите от реклами са нараснали още по-силно – с 57%. Компанията изтъква, че повишението е 66%, ако се изключи ефектът от поскъпването на долара. Печалбата за периода е достигнала 1.6 млрд. долара, или 54 цента на акция, спрямо 701 млн. долара и 25 цента на акция година по-рано. Активните дневни потребители са нараснали със 17% на годишна база до 1.04 млрд.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар