Мобилните реклами подобряват резултатите на Facebook
Компанията започва да печели и от платформите WhatsApp и Instagram
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Социалната мрежа Facebook е постигналa неочаквано високи резултати за последното тримесечие на миналата година, съобщава Financial Times. Подобрението, дължащо се на силен ръст при мобилните реклами, изненадващо преобръща тенденцията на забавяне в постъпленията на компанията.
Приходите на групата са скочили с 52% до 5.84 млрд. долара за последните три месеца на 2015 г. Това е значително над средната прогноза на анализаторите за 5.37 млрд. долара. Растежът на компанията се беше забавил до около 40% на годишна база през предходните тримесечия. Приходите от реклами са нараснали още по-силно – с 57%. Компанията изтъква, че повишението е 66%, ако се изключи ефектът от поскъпването на долара. Печалбата за периода е достигнала 1.6 млрд. долара, или 54 цента на акция, спрямо 701 млн. долара и 25 цента на акция година по-рано. Активните дневни потребители са нараснали със 17% на годишна база до 1.04 млрд.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.