Приходите на H&M в България надскочиха 100 млн. лв.

Два нови магазина е отворила веригата през 2015 г., но ръстът от 31% вероятно е от онлайн търговията

През миналата година H&M откри два нови магазина в страната - в Пловдив и Сливен, и вече има 18 обекта.
През миналата година H&M откри два нови магазина в страната - в Пловдив и Сливен, и вече има 18 обекта.
През миналата година H&M откри два нови магазина в страната - в Пловдив и Сливен, и вече има 18 обекта.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
През миналата година H&M откри два нови магазина в страната - в Пловдив и Сливен, и вече има 18 обекта.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Продажбите на H&M през 2015 г. в България са се увеличили с 31% и достигат 511 млн. шведски крони, което в български левове се равнява на 27% ръст и годишни приходи от почти 107 млн. лв. Тенденцията за увеличение на продажбите на H&M набира скорост с всяко тримесечие (виж таблицата). За периода септември – ноември 2015 г. продажбите в България нарастват с 19% спрямо същия период на предишната година и достигат 148 млн. шведски крони. В български левове ръстът им е 18%, а стойността на продажбите е била 31 млн. лв.

През миналата година веригата откри два нови магазина в България - в Mall Sliven и на търговската улица "Александър I Батенберг" в Пловдив. Така ритейлърът вече има 18 представителства в България. Вероятно голяма част от ръста идва от пуснатия през април сайт за онлайн продажби.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове